Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Symbol działu   339.138
Zagadnienie działu   Marketing
Tytuł   LinkWskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego.
Wydanie   Wyd. 4 zm.
Wydano   Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011.
Opis fiz.   604 s. : il. ; 25 cm. 
Seria   Link(Biblioteka Praktyków Zarządzania.)
U- bibliogr.zal.   Bibliogr. s.593-599. Indeks.
Uwagi   Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
ISBN   978-83-264-1323-0
H.przedm.   LinkKomunikacja marketingowa podręczniki.
  LinkBadania marketingowe podręczniki.
  LinkSprzedaż zarządzanie podręczniki.
  LinkWskaźniki (ekonomia) podręczniki.
  LinkMarketing studium przypadku podręczniki.
HD - n.osobowa   LinkKozielski, Robert (1968- ). Red.
HD - n.instyt.   LinkWolters Kluwer Polska. pbl
Own   UWB
Nr systemowy   000033337

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy