Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000033337]
 
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. -  Wyd. 4 zm.
Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. -  604 s. :  il. ;  25 cm.
( Biblioteka Praktyków Zarządzania)
  Bibliogr. s.593-599. Indeks.   Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
ISBN 978-83-264-1323-0

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy