Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000033337] |
|
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. |
Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 604 s. : il. ; 25 cm. |
( Biblioteka Praktyków Zarządzania) |
Bibliogr. s.593-599. Indeks. Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. |
ISBN 978-83-264-1323-0 |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris