Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Symbol działu   339.138
Zagadnienie działu   Marketing
Tytuł   LinkBadania marketingowe : teoria i praktyka / redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska ; autorzy: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.
Wydanie   Wydanie pierwsze.
Wydano   Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005.
Opis fiz.   494, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. 
U- bibliogr.zal.   Bibliografia na stronach 485-488. Indeks.
Uwagi   Podręcznik przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.
ISBN   83-01-14256-1
H.przedm.   LinkBadania marketingowe podręczniki akademickie.
HD - n.osobowa   LinkMazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor Autor
  LinkIwankiewicz-Rak, Barbara. Autor
  LinkKarcz, Kornelia (1956-2007). Autor
  LinkMarak, Janusz. Autor
  LinkMuszyńska, Władysława. Autor
  LinkSobocińska, Magdalena. Autor
  LinkSojkin, Bogdan (1951- ). Autor
  LinkSzczepankiewicz, Władysław. Autor
  LinkŚwiatowy, Grażyna. Autor
  LinkWaniowski, Paweł. Autor
HD - n.instyt.   LinkWydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca pbl
Own   UWB
Nr systemowy   000023458

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy