Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000023458] |
|
Badania marketingowe : teoria i praktyka / redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska ; autorzy: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski. - Wydanie pierwsze. |
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 494, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. |
Bibliografia na stronach 485-488. Indeks. Podręcznik przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. |
ISBN 83-01-14256-1 |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris