Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Tytuł   LinkProblemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Wydano   Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2000.
Opis fiz.   163, [1] s. : il. ; 24 cm. 
Seria   Link(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ISSN  0324-8445 ; nr 873)
  Link(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, ISSN  1426-8604 ; 16)
Język   pol
Uwaga ogólna   W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 873.
U- bibliogr.zal.   Bibliogr. przy art.
U- dot. języka   Streszcz. ang.
H.przedm.   LinkMarketing zarządzanie.
HD - n.osobowa   LinkMazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Pełny tekst    Spis treści 
Own   UWB
Nr systemowy   000020110

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy