Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000020110] |
|
Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. |
Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2000. - 163, [1] s. : il. ; 24 cm. |
( Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing,ISSN 1426-8604 ; 16) |
W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 873. Bibliogr. przy art. Streszcz. ang. |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris