Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Autor   LinkHingston, Peter. Autor
Tytuł   LinkWielka księga marketingu / Peter Hingston ; przełożyła: Marzena Perek.
Inny tytuł   LinkTytuł oryginału: Greatest sales and marketing book
Wydano   Kraków : "Znak"-Signum : Instytut Przemysłowo-Handlowy im. Mirosława Dzielskiego. Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego, 1992.
Opis fiz.   241, [3] strony : ilustracje ; 21 cm. 
Seria   Link(Wprowadzenie do Biznesu.)
Język   pol
Uwaga ogólna   Tytuł oryginału: The greatest sales and marketing book.
U- bibliogr.zal.   Indeks.
ISBN   83-7006-304-7
H.przedm.   LinkMarketing.
HD - n.osobowa   LinkChrobak, Marzena. Tłumacz
HD - n.instyt.   LinkSpołeczny Instytut Wydawniczy Znak. Wydawca pbl
Own   BWE
Nr systemowy   000008402

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy