Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000008402] |
|
Hingston, Peter. Autor |
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; przełożyła: Marzena Perek. |
Kraków : "Znak"-Signum : Instytut Przemysłowo-Handlowy im. Mirosława Dzielskiego. Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego, 1992. - 241, [3] strony : ilustracje ; 21 cm. |
( Wprowadzenie do Biznesu) |
Tytuł oryginału: The greatest sales and marketing book. Indeks. |
ISBN 83-7006-304-7 |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris