Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000008402]
 
Hingston, Peter. Autor
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; przełożyła: Marzena Perek.
Kraków : "Znak"-Signum : Instytut Przemysłowo-Handlowy im. Mirosława Dzielskiego. Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego, 1992. -  241, [3] strony :  ilustracje ;  21 cm.
( Wprowadzenie do Biznesu)
Tytuł oryginału: The greatest sales and marketing book.   Indeks.
ISBN 83-7006-304-7

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy