Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BWEiZ
Biblioteka   WIL
Autor   LinkAndruszkiewicz, Krzysztof (1953- )..
Tytuł   LinkStrategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu / Krzysztof Andruszkiewicz.
Wydano   Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007.
Opis fiz.   279 s. : il. ; 24 cm. 
Seria   Link(Rozprawy Habilitacyjne - Uniwersytet Mikołaja Kopernika.)
Uwaga ogólna   Tyt. grzb.: Strategiczne zarządzanie marketingowe.
U- bibliogr.zal.   Bibliogr. s. 264-274.
ISBN   978-83-231-2139-8
H.przedm.   LinkMarketing zarządzanie.
  LinkPrzedsiębiorstwa w trudnej sytuacji (prawo) Polska 1990-.
Own   WIL
Nr systemowy   000003345

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy