Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000003345]
 
Andruszkiewicz, Krzysztof (1953- )..
Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu / Krzysztof Andruszkiewicz.
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007. -  279 s. :  il. ;  24 cm.
( Rozprawa Habilitacyjna / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Tyt. grzb.: Strategiczne zarządzanie marketingowe.   Bibliogr. s. 264-274.
ISBN 978-83-231-2139-8

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy