Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000033356]
 
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ). Autor
Zastosowania badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa / Stanisław Kaczmarczyk.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007 (2006). -  379 stron :  ilustracje ;  24 cm.
  Bibliografia na stronach 360-366. Indeks.   Dla studentów wyższych uczelni, zwłaszcza o profilach ekonomicznym i menedżerskim, specjalistów prowadzących badania marketingowe, menedżerów oraz innych decydentów.
ISBN 83-208-1657-2

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy