Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Egzemplarze | Wszystkie egzemplarze |
Biblioteka | BG |
Biblioteka | BPP |
Biblioteka | BIM |
Biblioteka | NEO |
Autor | Paris, Scott G. (1946- ).. |
Tytuł | Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem / Scott G. Paris, Linda R. Ayres ; tł. Maciej Janowski i Magdalena Micińska. |
Inny tytuł | Tyt. oryg.: Becoming reflective students and teachers |
Wydano | Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1997. |
Opis fiz. | 122 s. : il. ; 24 cm. |
Seria | (Literatura Pedagogiczna.) |
Język | pol |
U- bibliogr.zal. | Bibliogr. s. 120-122. |
ISBN | 83-02-06455-6 |
H.przedm. | Motywacja w edukacji podręczniki. |
Relacje nauczyciel-uczeń podręczniki. | |
Samoocena podręczniki. | |
HD - n.osobowa | Ayres, Linda R. |
Janowski, Maciej (1963- ). Tł. | |
Micińska, Magdalena (1964-2023). Tł. | |
HD - n.instyt. | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. pbl |
Own | UWB |
Nr systemowy | 000033140 |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris