Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Symbol działu   339.138
Zagadnienie działu   Marketing
Tytuł   LinkRola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Wydano   Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adameckiego, 2007.
Opis fiz.   136 s. : il. ; 24 cm. 
Seria   Link(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego.)
U- bibliogr.zal.   Bibliogr. s. 129-133.
ISBN   978-83-7246-805-5
H.przedm.   LinkMarketing.
  LinkKonkurencja.
HD - n.osobowa   LinkŚliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
HD - n.instyt.   LinkAkademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. pbl
Own   UWB
Nr systemowy   000030880

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy