Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000004821]
 
Szreder, Mirosław (1957- )..
Badania opinii / Mirosław Szreder.
Gdańsk : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania, 2002. -  154 s. :  wykr. ;  23 cm.
  Bibliogr. s. 149-151.   Podręcznik dla studentów do przedmiotu "Badania marketingowe" i "Badania opinii publicznej".
ISBN 83-913162-5-4

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy