Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Nr systemowy [000004332]
 
Levinson, Jay Conrad.
Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. -  421 s. ;  24 cm.
Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007.   Bibliogr. s. [397]-411. Indeks.
ISBN 978-83-264-1252-3

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy