Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000004332] |
|
Levinson, Jay Conrad. |
Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska]. |
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. - 421 s. ; 24 cm. |
Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007. Bibliogr. s. [397]-411. Indeks. |
ISBN 978-83-264-1252-3 |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris