Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Biblioteka   WIL
Symbol działu   339.138
Zagadnienie działu   Marketing
Autor   LinkLevinson, Jay Conrad.
Tytuł   LinkMarketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].
Inny tytuł   LinkTyt. oryg.: Guerrilla marketing
Wydano   Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Opis fiz.   421 s. ; 24 cm. 
Język   pol
Uwaga ogólna   Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007.
U- bibliogr.zal.   Bibliogr. s. [397]-411. Indeks.
ISBN   978-83-264-1252-3
H.przedm.   LinkMarketing poradniki.
  LinkMałe i średnie przedsiębiorstwa marketing poradniki.
HD - n.osobowa   LinkLevinson, Jeannie.
  LinkLevinson, Amy.
  LinkMamińska-Dziomdziora, Anna Julia. Tł.
HD - n.instyt.   LinkWolters Kluwer Polska. pbl
Own   UWB
Nr systemowy   000004332

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy