Katal. Centralny UWB - Egzemplarze |
Antczak, Mariola. Autor: Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 strony : ilustracje ; 25 cm. |
UKD: 02 BIBLIOTEKOZNAWSTWO. BIBLIOTEKARSTWO. |
Okladka |
Kliknij link ("Zamówienie"), aby złożyć zamówienie na dany egzemplarz. |
Opis | Status egzemplarza |
Termin zwrotu |
Biblioteka | Kolekcja | Sygnatura | Symbol dzialu | Ilość zamówień |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szczegóły |
Na miejscu | BG | Wolny dostęp | 394151 | 02 | |||
Zamówienie Szczegóły |
Wypożycza się | BG | Wypożyczalnia | 396498 | |
© 2009 Ex Libris