Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
Katal. Centralny UWB - Egzemplarze Powrót do porzedniej strony

Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod redakcją Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka.  Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2009. 238 stron : ilustracje ;  24 cm.
UKD:   32.019.5 Opinia publiczna. Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny.

Kliknij link ("Zamówienie"), aby złożyć zamówienie na dany egzemplarz.

Wybierz rok Wybierz tom Wybierz podbibliotekę Ukryj wypożyczone egzemplarze
No Previous Page No Next Page

  Opis Status
egzemplarza
Termin
zwrotu
Biblioteka Kolekcja Sygnatura Symbol dzialu Ilość
zamówień
Szczegóły

Na miejscu BG Wolny dostęp 316458  32.019.5 
No Previous Page No Next Page