Wybrane rekordy: | Wybrany widok | | | Zapisz/wyślij | | | Utwórz podzestaw | | | Zapisz na serwerze | | | Filtr | ||||
Cały zestaw: | Zaznacz wszystko | | | Odznacz | | | Waga słów | | | Zawęź | | | Dodaj do Mojej e-półki | | |
Numer ident. | Poprzedni | vtls005330098 |
Bieżący | vtls005330176 | |
Następny | vtls005330182 |
Rekordy 1 - 1 z 1 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000) | ||
|
||
# | Autor | Tytuł | Rok wyd. | Lokalizacja [?] | Artykuł w: | Pełny tekst | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Łodej, Monika. Autor | Tutoring i jego wpływ na emocjonalne efekty uczenia : studium przypadku uczelni wyższej = The effects of tutoring on emotional-learning outcomes in college students / Monika Łodej. | 2022 | Wybrane zagadnienia z glotto- i translodydaktyki. 3 Strony 159-184 |
© 2009 Ex Libris