Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Seria Poprzedni The Dryden Press Series in Finance
Bieżący The Dryden Press Series in Marketing
Następny Dryden Press Theory of Economics Series. Macroeconomics: Aggregates

Wyniki dla The Dryden Press Series in Marketing; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 3 z 3 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Terpstra, Vern (1927-2013). International marketing / Vern Terpstra, Ravi Sarathy. 1994 BWEiZ( 1/ 0)

2
Hutt, Michael D. Autor Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets / Michael D. Hutt, Thomas W. Speh. 1992 BWEiZ( 1/ 0)

3
Boone, Louis E. (1941- ).. Contemporary marketing / Louis E. Boone, David L. Kurtz. 1989 BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: