Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Egzemplarze   Wszystkie egzemplarze
Biblioteka   BG
Biblioteka   BWEiZ
Symbol działu   339.138
Zagadnienie działu   Marketing
Autor   LinkKaczmarczyk, Stanisław (1945- ). Autor
Tytuł   LinkZastosowania badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa / Stanisław Kaczmarczyk.
Wydano   Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007 (2006).
Opis fiz.   379 stron : ilustracje ; 24 cm. 
U- bibliogr.zal.   Bibliografia na stronach 360-366. Indeks.
Uwagi   Dla studentów wyższych uczelni, zwłaszcza o profilach ekonomicznym i menedżerskim, specjalistów prowadzących badania marketingowe, menedżerów oraz innych decydentów.
ISBN   83-208-1657-2
H.przedm.   LinkBadania marketingowe.
HD - n.instyt.   LinkPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca pbl
Own   UWB
Nr systemowy   000033356

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy