Dane użytkownika | | | Wypożyczenia | | | Zamówienia | | | Historia wypożyczeń | | | Przedłuż wszystkie | | | Transakcje finansowe |
Pełny widok rekordu
Wybierz format: | Standard | Karta katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
Nr systemowy [000023056] |
|
Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. |
Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu , 2004. - 179 s. : il. ; 24 cm. |
( Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Marketing,ISSN 1732-0720 ; 1) |
W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 1029 Streszcz. ang. |
Wybierz format: | Standard | Karta Katalogowa | Cytata | Etykiety nazw | Etykiety MARC |
© 2009 Ex Libris