Wybrane rekordy: | Wybrany widok | | | Zapisz/wyślij | | | Utwórz podzestaw | | | Zapisz na serwerze | | | Filtr | ||||
Cały zestaw: | Zaznacz wszystko | | | Odznacz | | | Waga słów | | | Zawęź | | | Dodaj do Mojej e-półki | | |
Tytuł | Poprzedni | Cyberparki jako hybrydowe przestrzenie uczenia się : rozważania na marginesie projektu COST / Agnieszka Kruszwicka, Michał Klichowski |
Bieżący | CyberParks as hybrid learning spaces : reflections on the COST project | |
Następny | Cyberphobia : identity, trust, security and the internet |
Rekordy 1 - 1 z 1 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000) | ||
|
||
![]() ![]() |
# | Autor | Tytuł | Rok wyd. | Lokalizacja [?] | Artykuł w: | Pełny tekst | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Kruszwicka, Agnieszka. Autor | Cyberparki jako hybrydowe przestrzenie uczenia się : rozważania na marginesie projektu COST / Agnieszka Kruszwicka, Michał Klichowski. | 2019 | BG( 122/ 0) BPP( 187/ 1) |
Kwartalnik Pedagogiczny R. 64, nr 1=251 (2019), strony 71-83 |
© 2009 Ex Libris