Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Čežegova, Inna
Bieżący Cęcelek, Grażyna.
Następny Cęckiewicz, Witold (1924-2023).

Wyniki dla Cęcelek, Grażyna.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 12 z 12 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Cęcelek, Grażyna. Autor Kompetencje społeczne nauczyciela szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych / Grażyna Cęcelek. 2020 BPP( 2/ 0)

2

Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka. 2022 BPP( 2/ 0)

3
Cęcelek, Grażyna. Autor Nierówności ekonomiczne a szanse edukacyjne i bezpieczeństwo społeczne dzieci i młodzieży / Grażyna Cęcelek. 2020 BPP( 2/ 0)

4
Cęcelek, Grażyna. Autor Optymalizacja procesu kształtowania kompetencji społecznych nauczyciela jako warunek niezbędny dla realizacji konstruktywistycznego modelu edukacji : raport z badań / Grażyna Cęcelek. 2020 BG( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
Szkoła, nauczyciel, uczeń w przestrzeni edukacyjnej = School, teacher, student in educational space Strony 116-134
5
Cęcelek, Grażyna. Autor Specyfika funkcjonowania szkoły jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych = The sepcificity of the functioning of the school as a space for learning and providing equal edu 2021
Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu Strony 17-34
6
Cęcelek, Grażyna. Sytuacja szkolna dziecka z rodziny ubogiej / Grażyna Cęcelek. 2011 BG( 1/ 0)
BPP( 2/ 1)

7

Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka, Grażyna Cęcelek. 2021 BG( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)

8

Szkoła jako przestrzeń uczenia się / redakcja naukowa Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka, Piotr Klimczyk. 2021 BPP( 1/ 0)

9
Cęcelek, Grażyna. Autor Szkoła uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych jako miejsce kształtowania bezpieczeństwa społecznego wychowanków = School of learning and equalizing educational opportunities as a pla 2021
Szkoła jako przestrzeń uczenia się Strony 79-92
10

Uczeń w przestrzeni społecznej i medialnej. T. 2 / redakcja naukowa Grażyna Cęcelek, Piotr Miller, Piotr Klimczyk. 2024 BPP( 1/ 0)

11

Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych. T. 1 / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka, Grażyna Cęcelek. 2024 BPP( 1/ 0)

12
Cęcelek, Grażyna. Autor Wokół podstawowych zagadnień pedeutologii / Grażyna Cęcelek. 2023 BPP( 1/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: