Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 

Katal. Centralny UWB - Lista haseł

Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
Nr systemowy 000030111
Hasło Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
Termin odrzucony Florek, M Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie)
Uwagi W latach 2006-2007 starszy wykładowca w Departamencie Marketingu na University of Otago Business School w Nowej Zelandii. Związana z The Marketing in Asia Group w Nowej Zelandii, ISCEM - Instituto Superior de Comunicaçăo Empresarial Research Centre w Lizbonie, Polskim Naukowym Towarzystwem Marketingu, Europejskiem Instytutem Marketingu Miejsc. Viceprezes International Place Branding Association z siedzibą w Holandii.

Rekord 1 - 9 z 9
No Previous Page No Next Page
# Hasło
1 Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta.  2014.
2 Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [recenzent: Magdalena Florek].  2015.
3 Marketing terytorialny : studia przypadków / red. nauk. Magdalena Florek, Karolina Janiszewska ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.  2008.
4 Podstawy marketingu terytorialnego.  2006.
5 Podstawy marketingu terytorialnego.  2013.
6 Promocja miast : nowa perspektywa / Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek.  2010.
7 Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury.  2011.
8 Wizerunek miasta : od koncepcji do wdrożenia / Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska.  2009.
9 Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa / red. nauk. Halina Szulce, Tomasz Żyminkowski ; [zespół autorski Magdalena Florek et al.] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.  2010.
No Previous Page No Next Page