Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 

Katal. Centralny UWB - Lista haseł

Dąbrowska, Anna (ekonomika).
Nr systemowy 000105182
Hasło Dąbrowska, Anna (ekonomika).
Termin odrzucony Dąbrowska, Anna Małgorzata Dąbrowska, Anna (ekonomika)
Uwagi Organizacja i zarządzanie, ekonomia - ekonomika handlu, ekonomika usług, konsumpcja, marketing, poziom życia.

Rekord 1 - 41 z 41
No Previous Page No Next Page
# Hasło
1 Badania marketingowe : praktyka nauce - nauka praktyce / redakcja naukowa Anna Dąbrowska, Arkadiusz Wódkowski.  2015.
2 Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności : konsument jako uczestnik rynku i jego zachowania / redakcja naukowa Anna Dąbrowska, Anita Szuszkiewicz.  2024.
3 Czas wolny : konsument, rynek, marketing / Małgorzata Bombol, Anna Dąbrowska.  2003.
4 Działalność innowacyjna i konkurencyjność przedsiębiorstw usługowych w Polsce.  2016.
5 E-usługi a społeczeństwo informacyjne.  2009.
6 Ewolucja badań nad zachowaniami konsumentów.  2018.
7 Jakość życia, konsumpcja : monografia dedykowana profesor Teresie Słaby / redakcja naukowa Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Rafał Kasprzak, Bogdan Mróz.  2018.
8 Kompetencje konsumentów.  2015.
9 Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia).  2017.
10 Konsument na rynku e-handlu i e-bankowości / Anna Dąbrowska [et al.] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.  2011.
11 Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.  2010.
12 Konsument na rynku europejskim / [red. nauk. Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.  2007.
13 Konsument na rynku usług w Polsce.  2013.
14 Konsumpcja a rozwój społeczno-gospodarczy regionów w Polsce / red. nauk. Alicja Kusińska ; aut. Anna Dąbrowska [et al.].  2011.
15 Konsumpcja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej / red. nauk. Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło ; aut. Anna Dąbrowska [et al.].  2007.
16 Konsumpcja w trzech odsłonach.  2018.
17 Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych / redakcja naukowa Anna Dąbrowska.  2018.
18 Metodyka badania.  2019.
19 Niedobory konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych / Anna Dąbrowska [et al.].  2013.
20 Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług / red. nauk. Anna Dąbrowska.  2013.
21 Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej.  2005.
22 Ochrona konsumenta na rynku mieszkaniowym.  2020.
23 Ochrona konsumentów na rynku usług bankowych i telekomunikacyjnych.  2012.
24 Osoby starsze na rynku e-usług.  2019.
25 Potrzeby usługowe osób starszych w warunkach przemian demograficznych w Polsce.  2019.
26 Praktyczny poradnik ubezpieczeniowy / Aleksander Daszewski, Anna Dąbrowska, Marcin Kawiński, Joanna Owczarek, Tomasz Wróblewski.  2005.
27 The quality and dignity of life as the symptoms of social exclusion of aboriginal rural population aged 60+ in Poland / edited by Teresa Słaby ; autors of chapters: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Krystyna Gutkowska, Teresa Słaby.  2016.
28 Rozwój rynku usług w Polsce.  2008.
29 Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce.  2015.
30 Seniorzy jako segment rynku wobec trendu starzenia się społeczeństwa.  2019.
31 Społeczna odpowiedzialność konsumenta w czasie pandemii.  2022.
32 The Transatlantic Trade and Investment Partnership : the 21st century agreement / Wojciech Bieńkowski, Adam K. Prokopowicz, Anna Dąbrowska.  2015.
33 Ubezpieczenia komunikacyjne / pod redakcją Stanisława Rogowskiego ; Bożena Wolińska, Mariusz Wichtowski, Anna Dąbrowska, Tomasz Wróblewski, Aleksander Daszewski, Stanisław Rogowski.  2006.
34 Usługi związane z potrzebami schronienia i odciążające od codziennych czynności.  2019.
35 Uwarunkowania rozwoju społeczno-zawodowej aktywności ludzi młodych / red. nauk. Anna Olejniczuk-Merta ; [aut. Anna Dąbrowska et al.].  2008.
36 Wykluczenie społeczne.  2016.
37 Zachowania konsumentów na rynku e-zdrowia w czasie pandemii COVID-19.  2023.
38 Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce.  2018.
39 Zachowania osób starszych na rynku e-usług.  2020.
40 Znaczenie e-usług społecznych dla współczesnego konsumenta / Anna Dąbrowska [et al. ; red. nauk. Teresa Pałaszewska-Reindl] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.  2013.
41 Zrozumieć duszę konsumenta : zbiór wybranych tekstów Profesora Bogdana Mroza / redakcja naukowa Anna Dąbrowska.  2024.
No Previous Page No Next Page