Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Hasło przedmiotowe Poprzedni Lojalność wobec marki.
Bieżący Lojalność wobec marki -- badania.
Następny Lojalność wobec marki -- badania -- podręczniki.

Wyniki dla Lojalność wobec marki -- badania.; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 7 z 7 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Rudzewicz, Adam. Autor Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz. 2018 BG( 1/ 0)

2
Michalska-Dudek, Izabela. Kształtowanie lojalności klientów biur podróży / Izabela Michalska-Dudek. 2017 BWEiZ( 2/ 0)

3
Skowron, Stanisław (zarządzanie). Autor Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. 2012 BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

4
Badzińska, Ewa. Autor Tworzenie więzi marketingowych z młodymi konsumentami źródłem przewagi konkurencyjnej na rynku / Ewa Badzińska. 2008 BG( 13/ 0)
Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie Z. 13 2008, strony 251-265
5
Czerw, Aleksandra. Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym / Aleksandra Czerw. 2008 BWEiZ( 1/ 0)

6
Krot, Katarzyna. Autor Postawa patriotyzmu lokalnego konsumentów piwa jako przykład relacji z lokalną marką / Katarzyna Krot, Ewa Glińska, Dariusz Siemieniako, Krzysztof Kubacki. 2008 BG( 13/ 0)
Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie Z. 13 2008, strony 205-218
7
Zawadzka, Anna Maria. Dlaczego przywiązujemy się do marki? / Anna Maria Zawadzka. 2006 BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: