Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Hościło, Teresa.
Bieżący Hościłowicz, Edward.
Następny Hościłowicz, Janina.

Wyniki dla Hościłowicz, Edward.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 8 z 8 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1

Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy / pod red. Andrzeja Wiśniewskiego i Edwarda Hościłowicza. 2000 BG( 4/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

2

Efektywność i warunki rozwoju handlu żywnością : marketing produktów żywnościowych / red. i koordynacja badań Edward Hościłowicz i Kazimierz Meredyk ; Wyższa Szkoła Finansów i Zarzą 2002 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)

3

Instrumenty marketingu jako czynnik ekspansji sektora żywnościowego / red. nauk. Edward Hościłowicz, Iwona Janowska, Kazimierz Meredyk ; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku 2008 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

4
Hościłowicz, Edward. Autor Marketingowe atrybuty produktu i zasady ich kształtowania / Edward Hościłowicz. 2000 BG( 4/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)
Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy Strony 73-86
5

Zarządzanie marketingowe małymi firmami usługowymi / red. nauk. Henryk Bronakowski, Edward Hościłowicz, Urszula Widelska ; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. 2009 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

6

Zarządzanie marketingowe we współczesnym handlu i usługach / red. nauk. Henryk Bronakowski, Edward Hościłowicz, Urszula Widelska. 2007 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)
CDE( 1/ 0)

7
Hościłowicz, Edward. Zdolność produkcyjna a plan produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego / Edward Hościłowicz. 1986 BG( 87/ 0)
BWEiZ( 23/ 0)
BPP( 1/ 0)
Zeszyty Naukowe. Administracja i Ekonomia T. 12 E, z. 52 (1986), s. 45-53
8
Hościłowicz, Edward. Autor Zróżnicowanie form prawnych przedsiębiorstw przemysłowych a sterowanie przemysłem w terenie / Edward Hościłowicz. 1988 BG( 87/ 0)
BWEiZ( 23/ 0)
BPP( 1/ 0)
Zeszyty Naukowe. Administracja i Ekonomia Z. 64 T. 14 (1988) Dział E, strony 75-84

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: