Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Hereźniak, Janusz (1935-2016).
Bieżący Hereźniak, Marta.
Następny Herforth, Lieselott. Radioaktivität (niem.)

Wyniki dla Hereźniak, Marta.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 7 z 7 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Anholt, Simon. Brand America : tajemnica megamarki : Ameryka jako marka : nauki dla Polski / Simon Anholt & Jeremy Hildreth ; [tł. Marta Hereźniak]. 2005 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
WHS( 1/ 0)

2
Domański, Tomasz (marketing). Autor Budowanie marki szkoły wyższej w oparciu o relacje z absolwentami / Tomasz Domański, Marta Hereźniak. 2013
Marketing w szkole wyższej : istota i znaczenie marki Strony 229-241
3
Domański, Tomasz (marketing). Autor Budowanie marki szkoły wyższej w oparciu o relacje z absolwentami / Tomasz Domański, Marta Hereźniak. 2012
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr 44 (2012), strony 163-175
4
Anders-Morawska, Justyna. Autor Komercjalizacja elementów kultury narodowej jako narzędzie budowania międzynarodowego wizerunku kraju / Justyna Anders, Marta Hereźniak. 2008
Marketing kultury : nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania : praca zbiorowa Strony 69-77
5
Hereźniak, Marta. Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju / Marta Hereźniak. 2011 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

6
Anholt, Simon. Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie / Simon Anholt ; [tł. Marta Hereźniak, Mirosław A. Boruc]. 2006 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

7
Olins, Wally. Autor Wally Olins o marce / tłumaczenie: Marta Hereźniak, Grzegorz Skonieczko. 2004 BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: