Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Strzyżewska, Małgorzata.
Bieżący Strzyżewska, Marianna.
Następny Strzyżewska-Zaremba, Alina.

Wyniki dla Strzyżewska, Marianna.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 12 z 12 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Strzyżewska, Marianna. Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. 2002 BWEiZ( 1/ 0)

2

Doktoranci o przygotowywaniu konspektu pracy doktorskiej / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej. 2007 BWEiZ( 1/ 0)

3
Mazur, Jolanta. Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Ma 2011 BWEiZ( 2/ 0)
WIL( 2/ 0)

4

Marketing jako sposób na skuteczne konkurowanie / red. nauk. Marianna Strzyżewska ; [red. Krystyna Zbytniewska]. 1997 BG( 1/ 0)

5
Mazur, Jolanta. Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska. 2008 BWEiZ( 2/ 0)
WIL( 1/ 0)

6

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Pindakiewicza ; zespół autorski: Anna Bobińska, Jacek Glinka, Antoni Kantecki, Franciszek Misiąg, Marianna Strzyrzewska. 1995 BG( 4/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)

7
Strzyżewska, Marianna. Prywatyzacja w Japonii : lata 80 / Marianna Strzyżewska. 1992 BG( 1/ 0)

8

Selected methodological issues for doctoral students / ed. by Marianna Strzyżewska. 2009 BWEiZ( 1/ 0)

9
Lambin, Jean-Jacques (1933- ).. Strategiczne zarządzanie marketingowe / Jean-Jacques Lambin ; red. nauk. przekł. Marianna Strzyżewska-Kamińska ; przeł.: Józef Adamczyk [et al.]. 2001 BWEiZ( 1/ 0)

10
Golinowska, Stanisława. Systemy negocjacyjne w gospodarce Japonii / Stanisława Golinowska, Tadeusz Oleksyn, Marianna Strzyżewska. 1993 BG( 1/ 0)

11
Strzyżewska, Marianna. Własność socjalistyczna jako kategoria ekonomiczna / Marianna Strzyżewska-Kamińska. 1976 BG( 1/ 0)

12
Strzyżewska, Marianna. Współpraca między przedsiębiorstwami - odniesienie do polskiej praktyki / Marianna Strzyżewska. 2011 BWEiZ( 2/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: