Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Iwińska, Katarzyna.
Bieżący Iwińska-Knop, Krystyna.
Następny Iwińska, Magda.

Wyniki dla Iwińska-Knop, Krystyna.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 18 z 18 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Implikacje marketingowego spojrzenia na pracownika / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. 2018
Marketing i Rynek Nr 4 (2018), strony 59-65
2
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Innowacyjność małej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Kamila Szymańska. 2016 BWEiZ( 1/ 0)
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków Strony 39-64
3
Iwińska-Knop, Krystyna. Kanały rynku we współczesnej gospodarce / Krystyna Iwińska-Knop. 2004 BWEiZ( 1/ 0)

4
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Komunikowanie wartości dla klienta jako sposób wyróżnienia oferty na rynku niszowych usług kulturalnych / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Kamila Szymańska. 2014
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce Strony 451-460
5
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel. 2014
Marketing i Rynek 8 (2014), Strony 852-858
6
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk. 2016 BWEiZ( 1/ 0)
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków Strony 79-105
7
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Marketing wewnętrzny-korzyść czy strata dla przedsiębiorstwa? / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Maria Iwińska-Knop. 2013
Handel Wewnętrzny Vol. III Nr 3 (2013), Strony 133-141
8
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej / Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystna Iwińska-Knop. 2017 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 313 (2017), strony 40-50
9
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Marketing wewnętrzny w budowaniu kapitału ludzkiego w Nowej Gospodarce / E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. 2013
Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług 763 Nr 105 (2013), strony 181-191
10
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji / Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. 2017 BWEiZ( 1/ 0)

11
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Oczekiwania klientów kin studyjnych jako determinanta tworzenia oferty na rynku kultury niszowej : wyniki badań / Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska. 2013
Handel Wewnętrzny Nr 3 (2013), Strony 280-291
12
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Postawy konsumenckie wobec promocji on-line / Krystyna Iwińska-Knop, Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska. 2015
Handel Wewnętrzny 61 nr 6 (359) (2015), strony 45-54
13
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga. Autor Segmentacja klientów wewnętrznych jako narzędzie wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Maria Iwińska-Knop. 2017
Marketing i Rynek T. 24 Nr 4 (2017), strony 6-13
14
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Wartość dla klienta jako fundament lojalności / Krystyna Iwińska-Knop. 2013
Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych : księga jubileuszowa z okazji 70-lecie profesora Bogdana Gregora Strony 17-30
15
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Wykorzystanie Big Data w badaniu wizerunku marki w świadomości konsumentów / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk. 2016
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa : czasopismo poświęcone teorii i praktyce ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa 9 (800) (2016), strony 28-42
16
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej polskich portów lotniczych / Krystyna Iwińska-Knop, Anna Szymczak. 2017
Handel Wewnętrzny T. 2 (2017) Nr 3 (368), Strony 313-323
17
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Zarządzanie wartością dla klienta na rynku kultury niszowej / Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska. 2014
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa : czasopismo poświęcone teorii i praktyce ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa 776 9 (2014), Strony 14-24
18
Iwińska-Knop, Krystyna. Autor Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych / Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska. 2016 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 256 (2016), strony 81-91

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: