Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Kucia, Marek (1962- ).
Bieżący Kucia, Michał.
Następny Kucia, Paweł.

Wyniki dla Kucia, Michał.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 7 z 7 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Jaciow, Magdalena. Autor Podstawy informacyjne badań handlu i usług w Europie / Magdalena Jaciow, Michał Kucia, Mirosława Malinowska. 2017 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 336 (2017), strony 134-145
2
Kolny, Beata. Produkty i marki w opinii e-konsumentów / Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka. 2011 BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

3
Kucharska, Barbara (ekonomia). Autor The retail trade in Europe - diagnosis and future perspectives / Barbara Kucharska, Michał Kucia, Grzegorz Maciejewski, Mirosława Malinowska, Agata Stolecka-Makowska. 2015 BWEiZ( 1/ 0)

4
Kucia, Michał. Autor Śląski i małopolski e-konsument - próba typologii / Michał Kucia. 2016 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 302 (2016), strony 175-185
5
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

6
Kucia, Michał. Autor Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu / Michał Kucia. 2016 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 302 (2016), strony 67-75
7
Kucia, Michał. Autor Źródła informacji ślaskich e-konsumentów - wyniki badań / Michał Kucia. 2016 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 4)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 254 (2016), strony 68-77

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: