Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Hasło przedmiotowe Poprzedni Lojalność polityczna -- Stany Zjednoczone.
Bieżący Lojalność wobec marki.
Następny Lojalność wobec marki -- badania.

Wyniki dla Lojalność wobec marki.; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 30 z 30 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Dziawgo, Danuta (1969- ). Autor Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów : istota, ewolucja, wyzwania / Danuta Dziawgo. 2021 BWEiZ( 1/ 0)

2

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów / Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski. 2018 BWEiZ( 1/ 0)

3
Bondos, Ilona (1985- ). Autor Strategie migracji klientów a lojalność względem dostawcy usług / Ilona Bondos. 2017 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 5)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 330 (2017), strony 25-36
4
Lipowski, Marcin. Autor Rezygnacja z usługi - czy dostawcy utrudniają klientom odejścia? / Marcin Lipowski, Marek Angowski. 2017 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 5)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 330 (2017), strony 96-105
5
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Co-branding uczelni a lojalność wobec marki / Barbara Mróz-Gorgoń, Jędrzej Wasiak-Poniatowski. 2017 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 5)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 330 (2017), strony 150-161
6
Neumeier, Marty (1947- ).. Odwracanie marki : dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść / Marty Neumeier ; [przekład Krzysztof Mazurek]. 2017 BWEiZ( 1/ 1)

7
Skowron, Łukasz. Autor Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. 2017 BG( 1/ 1)
BWEiZ( 1/ 0)

8
Gala, Kamil. Autor Lojalność klientów w ubezpieczeniach komunikacyjnych w świetle danych UFG / Kamil Gala. 2016 BG( 68/ 0)
BWEiZ( 235/ 5)
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 301 (2016), strony 43-61
9
Tesławski, Maciej. Konsument wierny jak pies / Maciej Tesławski & Przyjaciele. 2016 BWEiZ( 1/ 0)

10
Dixon, Matthew (1972- ).. Optymalizacja obsługi klienta : jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność / Matthew Dixon, Nick Toman i Rick Delisi ; [tł. Maciej Markiewicz]. 2015 BWEiZ( 1/ 0)

11

Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

12
Pazio, Nemezjusz Mateusz. Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

13
Paharia, Rajat. Lojalność 3.0 : jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki big data i grywalizacji / Rajat Paharia ; przekł. Dorota Gasper. 2014 BWEiZ( 1/ 0)

14
Berhanu Hailu, Yonas. Autor Relationship marketing and customers’ loyalty in banking industry / Yonas Berhanu Hailu. 2013 BWEiZ( 1/ 0)

15

Sztuka budowania lojalności klienta / [red. prowadzący Urszula Gabryelska ; tł. Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska]. 2013 BWEiZ( 1/ 0)

16
Skowron, Stanisław (zarządzanie). Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

17
Tesławski, Maciej. Lojalność konsumenta : jak budować trwałe relacje z klientem / Maciej Tesławski. 2012 BWEiZ( 2/ 0)
WIL( 1/ 0)

18

Innovations in customer value creation / ed. by Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz ; [Engl. transl. Weronika Mincer, Agnieszka Modzelewska, Maria Wańkowicz]. 2011 BWEiZ( 1/ 0)

19
Cichosz, Marzenna. Lojalność klienta a logistyka firm usługowych / Marzenna Cichosz. 2010 BWEiZ( 1/ 0)

20

Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski ; aut.: Małgorzata Bombol [et al.]. 2010 BWEiZ( 1/ 0)

21
Urban, Wiesław. Autor Rola strategii masowej indywidualizacji w budowaniu lojalności klientów / Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako. 2009 BG( 13/ 0)
Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie Z. 14 2009, strony 167-178
22
Czerw, Aleksandra. Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym / Aleksandra Czerw. 2008 BWEiZ( 1/ 0)

23

Kształtowanie lojalności w działaniach marketingowych na wybranych rynkach : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej. 2008 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

24
Stevens, Howard (1941- ).. Osiągnąć doskonałość w sprzedaży : siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi / Howard Stevens, Theodore Kinni ; [przekł. Grzegorz Łuczkiewicz]. 2008 BWEiZ( 1/ 0)

25
Dejnaka, Agnieszka. Budowanie lojalności klientów : marketing partnerski w polskich firmach / Agnieszka Dejnaka. 2007 BWEiZ( 1/ 0)

26

Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego. 2007 BG( 1/ 0)

27
Reichheld, Frederick F. Decydujące pytanie : jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost / Fred Reichheld ; [przekł. Anita Doroba]. 2007 BWEiZ( 1/ 0)

28
Haig, Matt. Porażki marek : największe wpadki rekinów biznesu / Matt Haig ; przekł. Roman Zawadzki. 2006 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

29
Zawadzka, Anna Maria. Dlaczego przywiązujemy się do marki? / Anna Maria Zawadzka. 2006 BWEiZ( 1/ 0)

30
Rudawska, Edyta. Lojalność klientów / Edyta Rudawska. 2005 BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: