Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 

Katal. Centralny UWB - Lista haseł

Rudolf, Wawrzyniec.
Nr systemowy 000081419
Hasło Rudolf, Wawrzyniec.
Uwagi Organizacja i zarządzanie, ekonomia (ekonomia i zarządzanie, marketing terytorialny, marketing i zarządzanie).

Rekord 1 - 10 z 10
No Previous Page No Next Page
# Hasło
1 Marketing regionu w ujęciu relacyjnym.  2018.
2 Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym.  2016.
3 Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi.  2018.
4 Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem / Justyna Anders-Morawska, Wawrzyniec Rudolf ; Akademia Samorządowa.  2015.
5 Placing collaboration in LED strategies - evidence from selected Polish cities / Justyna Anders, Wawrzyniec Rudolf.  2013.
6 Rola partnerstwa w działalności samorządów terytorialnych / pod red. Wawrzyńca Rudolfa.  2010.
7 Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę - koncepcja badań.  2018.
8 Tytuł Europejskiej Stolicy Kultury ’2016 jako szansa, ale i wyzwanie marketingowe dla polskich miast kandydujących.  2008.
9 Uwarunkowania partnerstwa w działalności samorządów terytorialnych ze szczególnym uwzględnieniem województwa świętokrzyskiego.  2010.
10 Zmiany instytucjonalne w zarządzaniu publicznym.  2014.
No Previous Page No Next Page