Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Rudolf, Walter (1931- ).
Bieżący Rudolf, Wawrzyniec.
Następny Rudolf, Wiesław.

Wyniki dla Rudolf, Wawrzyniec.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 10 z 10 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Marketing regionu w ujęciu relacyjnym / Wawrzyniec Rudolf. 2018
Handel Wewnętrzny T. 64, nr 4 cz. 2 (2018), strony 60-70
2
Rudolf, Wawrzyniec. Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym / Wawrzyniec Rudolf. 2016 BWEiZ( 1/ 0)

3
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi / Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska. 2018
Organizacja kreatywna : teoria i praktyka Strony 301-311
4
Anders-Morawska, Justyna. Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem / Justyna Anders-Morawska, Wawrzyniec Rudolf ; Akademia Samorządowa. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

5
Anders-Morawska, Justyna. Autor Placing collaboration in LED strategies - evidence from selected Polish cities / Justyna Anders, Wawrzyniec Rudolf. 2013
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 282 (2013), Strony 40-47
6

Rola partnerstwa w działalności samorządów terytorialnych / pod red. Wawrzyńca Rudolfa. 2010 BWEiZ( 1/ 0)

7
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę - koncepcja badań = case study as a method of studyin 2018
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 525 (2018), strony 284-293
8
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Tytuł Europejskiej Stolicy Kultury ’2016 jako szansa, ale i wyzwanie marketingowe dla polskich miast kandydujących / Wawrzyniec Rudolf. 2008
Marketing kultury : nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania : praca zbiorowa Strony 79-90
9
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Uwarunkowania partnerstwa w działalności samorządów terytorialnych ze szczególnym uwzględnieniem województwa świętokrzyskiego / Wawrzyniec Rudolf. 2010
Rola partnerstwa w działalności samorządów terytorialnych Strony 123-142
10
Rudolf, Wawrzyniec. Autor Zmiany instytucjonalne w zarządzaniu publicznym / Wawrzyniec Rudolf. 2014
Nowa ekonomia instytucjonalna wobec współczesnych problemów gospodarczych Strony 459-476

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: