Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


nazw osobowych Poprzedni Bonar, Emilia.
Bieżący Bonar, Jolanta.
Następny Bonar-Nazir, Renata.

Wyniki dla Bonar, Jolanta.; sortowanie wg tytułu, potem roku
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem rroku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potem tytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 26 z 26 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1

Edukacyjna wartość dziecięcych pytań / Jolanta Bonar, Anna Buła. 2019 BPP( 1/ 0)

2
Bonar, Jolanta. Autor Evaluation of the level of divergent thinking among pupils in early education based on selected polish schools / Jolanta Bonar. 2012
Studia Edukacyjne Nr 20 (2012), Strony 211-222
3
Bonar, Jolanta. Autor Funkcje zadań dydaktycznych w rozwijaniu kompetencji twórczych uczniów / Jolanta Bonar. 2010
Ciągłość i zmiana w edukacji szkolnej - społeczne i wychowawcze obszary napięć Strony 307-317
4

Horyzonty dziecięcych znaczeń : granice - rozpoznania - perspektywy / pod redakcją Moniki Wiśniewskiej-Kin, Jolanty Bonar, Anny Buły. 2019 BPP( 2/ 0)

5

Horyzonty dziecięcych znaczeń : kreowanie środowiska uczenia się / pod redakcją Jolanty Bonar, Moniki Wiśniewskiej-Kin, Anny Buły. 2019 BPP( 2/ 0)

6
Bonar, Jolanta. Autor Humor w twórczości dzieci / Jolanta Bonar. 2018
Dziecko i sztuka w kontekście wczesnej edukacji Strony 153-160
7

Nauczyciel wczesnej edukacji : oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna / pod red. Jolanty Bonar. 2011 BPP( 3/ 0)

8
Bonar, Jolanta. Niewerbalne komunikowanie nauczyciela a efekty kształcenia uczniów klas I - III / Jolanta Bonar. 1997 BG( 1/ 0)
BPP( 4/ 0)

9
Bonar, Jolanta. Autor O potrzebie rozwijania myślenia twórczego w edukacji matematycznej uczniów / Jolanta Bonar. 2013 BG( 1/ 0)
BPP( 3/ 1)
Wczesnoszkolna edukacja matematyczna - ograniczenia i ich przełamywanie Strony 77-86
10

Przygoda z klasą 3 : środowisko : zeszyt ćwiczeń / [aut. Jolanta Bonar et al. ; il. Tadeusz Ambroszczak et al.]. 2008 BG( 1/ 0)

11

Przygoda z klasą 3 : język polski : zeszyt ćwiczeń / [aut. Jolanta Bonar et al. ; il. Tadeusz Ambroszczak et al.]. 2008 BG( 1/ 0)

12
Bonar, Jolanta. Autor Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem / Jolanta Bonar. 2016
Nauczyciel wczesnej edukacji : rozwijanie kompetencji zawodowych Strony 29-37
13
Bonar, Jolanta. Autor Refleksyjna praktyka źródłem kompetencji nauczyciela dla wspierania rozwoju dziecka / Jolanta Bonar, Anna Buła. 2017 BG( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Nr 3658 (2017), strony 78-87
14
Bonar, Jolanta. Rozwijanie twórczości uczniów klas początkowych poprzez zadania dydaktyczne w toku kształcenia zintegrowanego / Jolanta Bonar. 2008 BPP( 3/ 1)

15
Bonar, Jolanta. Autor Rozwijanie zdolności "myślenia pytajnego" dzieci / Jolanta Bonar. 2012
Studia Edukacyjne Nr 19 (2012), Strony 257-267
16
Bonar, Jolanta. Autor Szkoła jako przestrzeń oswajania z metodą "ćwiczeń pogłębionych" (deliberate practice) Andersa Ericssona = School as a place of accustoming to Anders Ericsson’s "deliberate practice" method 2015 BPP( 1/ 0)
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej Strony 27-35
17
Bonar, Jolanta. Autor Triggering Children’s Ways of Conceptualizing the World (Through the Analysis of the Meaning of the Concept of the Horizon) / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin. 2018
The New Educational Review Vol. 51 Iss. 1 (2018), Strony 104-114
18
Bonar, Jolanta. Autor Using Creative Activities to Discover Children’s Understanding of the World / Jolanta Bonar. 2019
The New Educational Review Vol. 58 Iss. 4 (2019), Strony 11-21
19
Bonar, Jolanta. Autor Wstęp / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin, Anna Buła. 2019
Horyzonty dziecięcych znaczeń : kreowanie środowiska uczenia się Strony 7-11
20
Bonar, Jolanta. Autor Wyzwalanie dziecięcych sposobów konceptualizacji świata na przykładzie analizy znaczenia pojęcia ’horyzont’ / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin. 2019
Horyzonty dziecięcych znaczeń : granice - rozpoznania - perspektywy Strony 79-92
21
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły : ogień i woda : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : karty kreatywne / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar, Wiesław Karolak. 2000 BPP( 1/ 0)

22
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły : ogień i woda : książka dla nauczyciela : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa 2 / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. 2000 BPP( 7/ 0)

23
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : program edukacyjny / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. 1998 BPP( 6/ 0)

24
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły - ogień i woda : książka ćwiczeń : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa II / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar ; [oprac. graf. Wiesław Karolak et al.]. 2000 BPP( 1/ 0)

25
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły - Ziemia : książka ćwiczeń : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa 1 / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. 1999 BPP( 2/ 0)

26
Szmidt, Krzysztof J. Żywioły - Ziemia : książka dla nauczyciela : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa I / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. 1998 BPP( 6/ 0)

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: