Wybrane rekordy: | Wybrany widok | | | Zapisz/wyślij | | | Utwórz podzestaw | | | Zapisz na serwerze | | | Filtr | ||||
Cały zestaw: | Zaznacz wszystko | | | Odznacz | | | Waga słów | | | Zawęź | | | Dodaj do Mojej e-półki | | |
nazw osobowych | Poprzedni | Bonar, Emilia. |
Bieżący | Bonar, Jolanta. | |
Następny | Bonar-Nazir, Renata. |
Rekordy 1 - 26 z 26 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000) | ||
|
||
![]() ![]() |
# | Autor | Tytuł | Rok wyd. | Lokalizacja [?] | Artykuł w: | Pełny tekst | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Edukacyjna wartość dziecięcych pytań / Jolanta Bonar, Anna Buła. | 2019 | BPP( 1/ 0) |
||||
2 | Bonar, Jolanta. Autor | Evaluation of the level of divergent thinking among pupils in early education based on selected polish schools / Jolanta Bonar. | 2012 | Studia Edukacyjne Nr 20 (2012), Strony 211-222 | |||
3 | Bonar, Jolanta. Autor | Funkcje zadań dydaktycznych w rozwijaniu kompetencji twórczych uczniów / Jolanta Bonar. | 2010 | Ciągłość i zmiana w edukacji szkolnej - społeczne i wychowawcze obszary napięć Strony 307-317 | |||
4 | Horyzonty dziecięcych znaczeń : granice - rozpoznania - perspektywy / pod redakcją Moniki Wiśniewskiej-Kin, Jolanty Bonar, Anny Buły. | 2019 | BPP( 2/ 0) |
||||
5 | Horyzonty dziecięcych znaczeń : kreowanie środowiska uczenia się / pod redakcją Jolanty Bonar, Moniki Wiśniewskiej-Kin, Anny Buły. | 2019 | BPP( 2/ 0) |
||||
6 | Bonar, Jolanta. Autor | Humor w twórczości dzieci / Jolanta Bonar. | 2018 | Dziecko i sztuka w kontekście wczesnej edukacji Strony 153-160 | |||
7 | Nauczyciel wczesnej edukacji : oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna / pod red. Jolanty Bonar. | 2011 | BPP( 3/ 0) |
||||
8 | Bonar, Jolanta. | Niewerbalne komunikowanie nauczyciela a efekty kształcenia uczniów klas I - III / Jolanta Bonar. | 1997 | BG( 1/ 0) BPP( 4/ 0) |
|||
9 | Bonar, Jolanta. Autor | O potrzebie rozwijania myślenia twórczego w edukacji matematycznej uczniów / Jolanta Bonar. | 2013 | BG( 1/ 0) BPP( 3/ 1) |
Wczesnoszkolna edukacja matematyczna - ograniczenia i ich przełamywanie Strony 77-86 | ||
10 | Przygoda z klasą 3 : środowisko : zeszyt ćwiczeń / [aut. Jolanta Bonar et al. ; il. Tadeusz Ambroszczak et al.]. | 2008 | BG( 1/ 0) |
||||
11 | Przygoda z klasą 3 : język polski : zeszyt ćwiczeń / [aut. Jolanta Bonar et al. ; il. Tadeusz Ambroszczak et al.]. | 2008 | BG( 1/ 0) |
||||
12 | Bonar, Jolanta. Autor | Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem / Jolanta Bonar. | 2016 | Nauczyciel wczesnej edukacji : rozwijanie kompetencji zawodowych Strony 29-37 | |||
13 | Bonar, Jolanta. Autor | Refleksyjna praktyka źródłem kompetencji nauczyciela dla wspierania rozwoju dziecka / Jolanta Bonar, Anna Buła. | 2017 | BG( 1/ 0) BPP( 1/ 0) |
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Nr 3658 (2017), strony 78-87 | ||
14 | Bonar, Jolanta. | Rozwijanie twórczości uczniów klas początkowych poprzez zadania dydaktyczne w toku kształcenia zintegrowanego / Jolanta Bonar. | 2008 | BPP( 3/ 1) |
|||
15 | Bonar, Jolanta. Autor | Rozwijanie zdolności "myślenia pytajnego" dzieci / Jolanta Bonar. | 2012 | Studia Edukacyjne Nr 19 (2012), Strony 257-267 | |||
16 | Bonar, Jolanta. Autor | Szkoła jako przestrzeń oswajania z metodą "ćwiczeń pogłębionych" (deliberate practice) Andersa Ericssona = School as a place of accustoming to Anders Ericsson’s "deliberate practice" method | 2015 | BPP( 1/ 0) |
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej Strony 27-35 | ||
17 | Bonar, Jolanta. Autor | Triggering Children’s Ways of Conceptualizing the World (Through the Analysis of the Meaning of the Concept of the Horizon) / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin. | 2018 | The New Educational Review Vol. 51 Iss. 1 (2018), Strony 104-114 | |||
18 | Bonar, Jolanta. Autor | Using Creative Activities to Discover Children’s Understanding of the World / Jolanta Bonar. | 2019 | The New Educational Review Vol. 58 Iss. 4 (2019), Strony 11-21 | |||
19 | Bonar, Jolanta. Autor | Wstęp / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin, Anna Buła. | 2019 | Horyzonty dziecięcych znaczeń : kreowanie środowiska uczenia się Strony 7-11 | |||
20 | Bonar, Jolanta. Autor | Wyzwalanie dziecięcych sposobów konceptualizacji świata na przykładzie analizy znaczenia pojęcia ’horyzont’ / Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin. | 2019 | Horyzonty dziecięcych znaczeń : granice - rozpoznania - perspektywy Strony 79-92 | |||
21 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły : ogień i woda : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : karty kreatywne / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar, Wiesław Karolak. | 2000 | BPP( 1/ 0) |
|||
22 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły : ogień i woda : książka dla nauczyciela : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa 2 / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. | 2000 | BPP( 7/ 0) |
|||
23 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : program edukacyjny / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. | 1998 | BPP( 6/ 0) |
|||
24 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły - ogień i woda : książka ćwiczeń : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa II / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar ; [oprac. graf. Wiesław Karolak et al.]. | 2000 | BPP( 1/ 0) |
|||
25 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły - Ziemia : książka ćwiczeń : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa 1 / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. | 1999 | BPP( 2/ 0) |
|||
26 | Szmidt, Krzysztof J. | Żywioły - Ziemia : książka dla nauczyciela : lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym : klasa I / Krzysztof J. Szmidt, Jolanta Bonar. | 1998 | BPP( 6/ 0) |
© 2009 Ex Libris