Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "659" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 277 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Doliwa, Urszula (1978- ). Autor Piraci w eterze : proces powstawania prywatnej radiofonii lokalnej w Polsce w latach 1989-1995 / Urszula Doliwa. 2023 BG( 1/ 0)

2
Edwards, Jim. Autor Sekrety copywritingu : o mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

3

Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku : wybrane zagadnienia / pod redakcją Eveliny Kristanovej ; Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. Oddział 2023 BG( 2/ 0)
WHS( 1/ 0)

4
Oruba, Norbert. Autor Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

5
Puzyrkiewicz, Dariusz. Autor Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie / Dariusz Puzyrkiewicz. 2023 BG( 1/ 0)

6
Stwora, Anna. Autor Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse / Anna Stwora. 2023 BG( 2/ 0)

7
Szurmiński, Łukasz (1975- ). Autor Propaganda w świecie nowych plemion : perspektywa medioznawcza / Łukasz Szurmiński. 2023 BG( 1/ 0)

8

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie / pod redakcją Pauliny Czarnek-Wnuk, Zofii Nacewskiej, Roberta Wyrębskiego. 2022 BG( 1/ 0)

9
Frenkel, Sheera. Autor Brzydka prawda : kulisy walki Facebooka o dominację / Sheera Frenkel, Cecilia Kang ; przełożyła Anna Zdziemborska. 2022 BG( 1/ 0)

10
Scott, David Meerman (1961- ). Autor Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekła 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

11
Cichocki, Marcin. Autor Zawód: copywriter : zacznij zarabiać na pisaniu / Marcin Cichocki. 2021 BG( 1/ 1)

12
Drzewiecki, Piotr (1977- ). Autor Medioznawstwo sportowe / Piotr Drzewiecki. 2021 BG( 1/ 0)

13

Media lokalne : doświadczenie i przyszłość / redakcja naukowa Aleksandra Gralczyk. 2021 BG( 1/ 0)

14
Jaruga, Dariusz. Autor Komunikacja sieciowa: źródła informacji Big Data / Dariusz Jaruga. 2021 BG( 1/ 0)

15
Perczak, Judyta Ewa. Autor Zanim pojawił się Always : reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957–1989 / Judyta Ewa Perczak. 2021 BG( 1/ 0)

16
Pluta, Joanna. Autor Psyche w mediosferze : geneza i współczesność psychologii mediów / Joanna Pluta. 2021 BG( 1/ 0)

17

Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim / redakcja naukowa Zbigniew Widera. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

18
Głuszek-Szafraniec, Dagmara. Autor Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii : między misją a polityką / Dagmara Głuszek-Szafraniec. 2020 BG( 1/ 0)

19
Macierzyński, Wiesław Łukasz (1950- ). Autor Reklama w prasie lwowskiej w XIX i na początku XX wieku / Wiesław Łukasz Macierzyński. 2020 BG( 1/ 0)

20
McStay, Andrew (1975- ). Autor Reklama cyfrowa : podręcznik / Andrew McStay ; w tłumaczeniu Karoliny Jankowiak. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

21
Bańczyk, Emilia. Autor Kulturowe kody reklamy : świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji / Emilia Bańczyk. 2018 BG( 1/ 0)

22
Fletcher, Winston. Autor Reklama / Winston Fletcher ; tłumaczenie Tomasz Domański. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

23
Narożna, Dominika. Autor Uwarunkowania funkcji rzecznika prasowego w Polsce : teoria i praktyka / Dominika Narożna. 2018 BG( 1/ 0)

24

Teologia środków społecznego przekazu w naukach o mediach / pod redakcją Jerzego Olędzkiego. 2018 BG( 1/ 0)

25
Sierocki, Radosław. Autor Praktykowanie religii w nowych mediach : katolicka przestrzeń Facebooka / Radosław Sierocki. 2018 BG( 1/ 0)

26
Grębowiec, Jacek (1976- ).. Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

27
Tworzydło, Dariusz (1974- ).. Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

28

Public relations w perspektywie naukowej / redakcja naukowa Anna Adamus-Matuszyńska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

29
Antoszewski, Kuba (1966- ).. Pierwsze ćwierćwiecze : 25 lat public relations w Polsce : dzieje polskiego PR-u w historiach, które zebrali Adam Łaszyn i Dariusz Tworzydło / [autorzy rozdziałów Kuba Antoszewski i 26 pozo 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

30
Guzek, Damian. Media katolickie w polskim systemie medialnym / Damian Guzek. 2016 BG( 1/ 0)

31

Medialny obraz rzeczywistości / pod redakcją Bartosza Kowalczyka, Piotra Łuszczykiewicza, Magdaleny Zdrowickiej-Wawrzyniak. 2016 BG( 1/ 0)

32

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie / redakcja naukowa Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Anna Fadecka. 2016 BG( 1/ 0)

33
Kurzeja, Ewa (socjolog). Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej : studium socjologiczne / Ewa Kurzeja. 2016 BG( 1/ 0)

34
Ryłko-Kurpiewska, Maria Anna. Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

35

Media i religia : nowy kontekst komunikacji / redakcja naukowa Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak. 2016 BG( 1/ 0)

36

Blask religii : media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów / redakcja naukowa Marek Sokołowski. 2016 BG( 2/ 0)
BPP( 1/ 0)

37
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Efektywne sposoby pozyskiwania klienta : podstawowe zagadnienia z obszaru marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak-Barzan. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

38

Kultura pragnień i horyzonty neoliberalizmu / pod redakcją Wojciecha J. Burszty i Andrzeja Kisielewskiego. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)

39

Gatunki i formaty we współczesnych mediach / redakcja naukowa Wiesław Godzic, Andrzej Kozieł, Joanna Szylko-Kwas. 2015 BG( 1/ 1)

40

Dostęp do informacji publicznej w praktyce samorządu terytorialnego : konferencja, 19 czerwca 2015 r. / pod redakcją Sławomira Jakubczaka ; Biuro Komisji Sejmowych. 2015 BG( 1/ 0)

41
Kaczmarek-Śliwińska, Monika. Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się / Monika Kaczmarek-Śliwińska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

42
Kopecka-Piech, Katarzyna. Leksykon konwergencji mediów / Katarzyna Kopecka-Piech. 2015 BG( 1/ 0)

43
Kowalczyk, Ryszard. O mediach lokalnych, regionie i regionalizmie / Ryszard Kowalczyk. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)

44
Kurek-Ochmańska, Olga. Media studenckie a wizerunek uczelni / Olga Kurek-Ochmańska ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

45

Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

46
Radziszewska, Aleksandra. Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych / Aleksandra Radziszewska. 2015 BHU( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

47

Analizy nowych mediów w perspektywie metodologicznej : konteksty, teoria, praktyka / pod red. Miłosza Babeckiego, Marty Więckiewicz. 2014 BG( 1/ 0)

48
Daszkiewicz, Magdalena. Kreowanie marki korporacyjnej / Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

49

Media Polskie na Wschodzie : informator / [Fundacja "Wolność i Demokracja" ; red. Michał Dworczyk, Rafał Dzięciołowski, Lilla Luboniewicz]. 2014 BG( 2/ 0)
BPP( 1/ 0)

50

Metodologie badań medioznawczych / pod red. Tomasza Gackowskiego. 2014 BG( 1/ 0)

51
Heath, Robert (1947- ).. Uwieść podświadomość : psychologia reklamy / Robert Heath ; przekł. Justyna Trojnar. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)
BPP( 1/ 0)

52
Pokrzycka, Lidia. System medialny Islandii / Lidia Pokrzycka. 2014 BG( 1/ 0)

53
Ślifirska, Aleksandra. Medialne lwy dla rekinów biznesu : sztuka świadomego wykorzystania mediów / Aleksandra Ślifirska. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

54
Szymańska, Agnieszka (politolog). Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów : metodologia międzynarodowych badań porównawczych / Agnieszka Szymańska, Agnieszka Hess. 2014 BG( 1/ 0)

55

Public relations : sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce : nowe narzędzia i tradycyjne techniki : praca zbiorowa / pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej i Renaty Maćkowskiej. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

56

Media lokalne i regionalne : nierozwiązane problemy, nowe wyzwania : materiały z konferencji zorganizowanej przez Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka o 2013 BG( 2/ 0)
BWP( 1/ 0)

57
Choliński, Artur. Product placement : planowanie, kreacja i pomiar skuteczności / Artur Choliński. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

58
Dejnaka, Agnieszka. Strategia reklamy marki, produktów i usług / Agnieszka Dejnaka. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

59
Frania, Monika. Edukacja medialna a reklama : studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego / Monika Frania. 2013 BG( 2/ 0)

60
Gawroński, Sławomir (1977- ).. Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich : wybrane aspekty / Sławomir Gawroński. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

61
Gędek, Marek (1965-2018).. Reklama : zarys problematyki : podręcznik akademicki / Marek Gędek ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)
WHS( 1/ 0)

62
Grzegorczyk, Adam M. Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

63

Problemy konwergencji mediów. T. 2 / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudziale Magdaleny Boczkowskiej. 2013 BG( 1/ 0)

64

Problemy konwergencji mediów. T. 1 / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudziale Magdaleny Boczkowskiej. 2013 BG( 1/ 0)

65
Kaczmarczyk, Michał (1981- ).. Public relations szkół wyższych : model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej / Michał Kaczmarczyk ; Wydawnictwo Naukowe "Śląsk". Instytut Nauk Politycznych 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

66

Wystąpienia publiczne : kontakty z mediami : spotkania : podręcznik dla osób reprezentujących instytucje i organizacje / red. Stanisław Kordasiewicz, Tomasz Ołdak. 2013 BG( 4/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)
BPP( 2/ 0)
WHS( 2/ 0)
WIL( 1/ 0)

67

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy = Contemporary conditions of promotion and advertising / red. nauk. Artur Jan Kukuła. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

68
Makowski, Michał. Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

69
Polaczek-Bigaj, Marta. Polityczno-prawne aspekty przeobrażeń w polskim systemie medialnym / Marta Polaczek-Bigaj. 2013 BG( 1/ 0)

70
Szyszka, Michał (filologia). Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach / Michał Szyszka. 2013 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 2/ 0)
WHS( 2/ 0)
WIL( 1/ 0)

71
Wasilewski, Piotr (1956- ).. Dwie dekady polskiej reklamy : 1990-2010 / Piotr Wasilewski. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

72
Wiktor, Jan W. Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

73
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 / Małgorzata Adamik-Szysiak. 2012 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

74
Dudziak, Arkadiusz. Informacyjne i perswazyjne funkcje reklamy społecznej w świetle antropologii i aksjologii / Arkadiusz Dudziak. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

75
Grochowski, Robert (politologia). Proces komunikacyjny w dyskursie reklamowym - specyfika i skutki = The communication process in advertising transmission - specifity and consequences / Robert Grochowski. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

76
Grzybczyk, Katarzyna. Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

77
Grzybczyk, Katarzyna. Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

78

Współczesne media : kryzys w mediach T. 1 / red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura. 2012 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

79

Współczesne media : kryzys w mediach. T. 2 / red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura. 2012 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

80
Janiszewska, Karolina. Strategia reklamowa : praktyczny poradnik dla menedżerów marki / Karolina Janiszewska, Jacek Kall. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

81
Łuczak, Aleksandra (1981- ).. Retro reklama : za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wieku / Aleksandra Łuczak. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
WHS( 1/ 0)

82
Miotk, Anna. Autor Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)

83

Reklama : aspekty prawne / red. nauk. Monika Namysłowska ; aut. Joanna Adamczyk [et al.]. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

84
Napierała, Magdalena. Filozofia reklamy : historia, psychologia, techniki / Magdalena Napierała. 2012 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

85
Orżewski, Wojciech. Reklama : aspekty prawne / Wojciech Orżewski. 2012 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

86
Roguska, Agnieszka. Media globalne - media lokalne : zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej = Global media - local media : issues from the field of media pedagogy and regional education / A 2012 BG( 1/ 0)

87
Rychter, Krzysztof J. Autor Tożsamość wizualna : znak, system, wizerunek / Krzysztof J. Rychter, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło. 2012 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

88

Media mosaic : modern media in the world / ed. by Anna Siewierska-Chmaj. 2012 BG( 2/ 0)

89

Public relations w sferze publicznej : wizerunek i komunikacja / red. nauk.: Magdalena Tabernacka, Aleksandra Szadok-Bratuń. 2012 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

90
Wyżykowska, Anna. Wolność wyrażania poglądów w kontrowersyjnej reklamie zewnętrznej a prawa człowieka / Anna Wyżykowska. 2012 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

91

Wybrane zagraniczne systemy medialne / red. nauk. Janusz W. Adamowski. 2011 BG( 1/ 0)

92
Barańska, Marzena. Reklama i jej ograniczenia : standardy europejskie a prawo polskie / Marzena Barańska. 2011 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

93
Bielawski, Piotr (1951-2012).. Public relations : zarządzanie informacjami / Piotr Bielawski. 2011 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

94
Dutko, Maciej. Copywriting internetowy / Maciej Dutko. 2011 BG( 1/ 0)

95
Fleischer, Michael (1952- ).. Reklama : struktura i funkcje w wymiarze komunikacyjnym / Michael Fleischer. 2011 BHU( 1/ 0)

96

Zawartość mediów czyli Rozważania nad metodologią badań medioznawczych / pod red. Tomasza Gackowskiego ; [Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego]. 2011 BG( 1/ 0)

97
Gąsiewski, Mariusz. Reklama w Google : dla małych i średnich przedsiębiorstw : poradnik bardzo praktyczny / Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski. 2011 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

98

Przemiany systemu medialnego : polsko-rosyjskie spojrzenie / pod red. nauk. Mariana Gieruli ; Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. 2011 BG( 1/ 0)

99

Public relations we współczesnym świecie : między służbą organizacji i społeczeństwu / wybór i red. nauk.: Jerzy Olędzki ; [tł. Łukasz Przybysz] ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu 2011 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: