Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "339.138"; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 313 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Symbol działu Pełny tekst
1

Rozwój współczesnych organizacji : wybrane aspekty / pod redakcją Katarzyny Kozioł-Nadolnej ; Uniwersytet Szczeciński. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
2

Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
3
Kamiński, Jacek (ekonomia). Autor Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
4
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
5
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2019 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
6
Mazurek, Grzegorz. Autor Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
7
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
8
Skorek, Monika. Autor Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
9

Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138
10
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Autor Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
11

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
12
Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
13
Lieb, Rebecca. Autor Content : elementarna cząstka marketingu / Rebecca Lieb i Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
14

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
15
Mitręga, Maciej. Autor Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcja i wybrane obszary zastosowań / Maciej Mitręga. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
16
Radłowski, Grzegorz. Autor Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. 2018 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
17
Stawarz, Barbara. Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
18
Tesławski, Maciej. Autor Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele. 2018 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
19

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu / redakcja naukowa Katarzyna Żyminkowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
20

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2 / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
21
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). Autor Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych / Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
22
Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka. Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
23

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 1 / redakcja naukowa Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
24
Chrąchol-Barczyk, Urszula. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych]. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
25

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
26
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- ).. Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
27
Jaworowicz, Magdalena. Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
28
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie). Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
29
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
30
Mazurkiewicz-Pizło, Anna. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
31
Stępowski, Robert. Video marketing w mediach społecznościowych czyli Kieszenie pełne telewizji / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
32
Stępowski, Robert. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
33
Wallis, Anna. Autor Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
34

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
35
Bakalarska, Justyna. Marketing wartości / Justyna Bakalarska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
36
Chaffey, Dave (1963- ).. Digital business i e-commerce management : stategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
37
Daniłoś, Magdalena. Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. 2016 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
38
Glińska, Ewa (socjologia). Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
39
Grabowski, Mariusz (prawo). Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego / Mariusz Grabowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

339.138 Marketing
40
Koch, Ewelina. E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
41

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
42

Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
43
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).. Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
44
Wrycza, Joanna. Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : webriting w kulturze / Joanna Wrycza-Bekier. 2016 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
45
Bacior, Michał. Wykorzystanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego / Michał Bacior. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
46
Brańka, Sebastian. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [ 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
47
Czarnecki, Sławomir (1977- ).. Nowa widownia : o promocji w kulturze / Sławomir Czarnecki. 2015 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
48

Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
49
Jaworowicz, Magdalena. Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej / Magdalena Jaworowicz. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
50
Jeffery, Mark (1965- ).. Marketing analityczny : 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer / Mark Jeffery ; [tł. Bartosz Sałbut]. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
51
Krzyżanowska-Celmer, Magdalena. Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu / Magdalena Krzyżanowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
52
Łodziana-Grabowska, Joanna. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
53
Malinowska, Mirosława. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej / Mirosława Malinowska. 2015 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
54
Pazio, Nemezjusz Mateusz. Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
55
Szczepański, Jarosław (marketing). Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
56

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce / redakcja naukowa Teresa Taranko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

339.138 Marketing
57
Taranko, Teresa. Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
58
Turner, Jamie (1961- ). Autor Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
59
Bhargava, Rohit. Bez osobowości : dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują / Rohit Bhargava ; przedm. Guy Kawasaki, [przeł. Ewa Hałkowska - Atominium, Biuro Tłumaczeń Sp 2014 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
60
Cendrowska, Barbara. E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
61
Czaplicka, Monika. Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. 2014 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
62
Dyczkowska, Joanna (rachunkowość). Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.138 Marketing
63
Fidelman, Mark. Socialized! : w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową - biznes społecznościowy / Mark Fidelman. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.138 Marketing
64

Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka / red. nauk. Krzysztof Fonfara ; aut. Krzysztof Fonfara [et. al.]. 2014 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)

339.138 Marketing
65
Fonfara, Krzysztof. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw / Krzysztof Fonfara. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
66

Produkt i promocja w koncepcji marketingowej / Wojciech Kozłowski [et al.]. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
67

E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
68

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implem 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
69
Mitręga, Maciej. Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. 2014 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
70

Współczesne problemy zarządzania i marketingu / redakcja naukowa Roman Niestrój ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. 2014 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
71

Metody zarządzania marketingowego / red. nauk. Jacek Otto, Łukasz Sułkowski. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
72
Trojanowski, Tomasz. Podstawy marketingu międzynarodowego / Tomasz Trojanowski ; Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. 2014 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
73
Woźniczka, Jarosław (1964- ).. Zarządzanie marketingiem / Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
74
Zastrożna, Martyna. Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
75
Anderson, James C. (1953- ).. Sprzedawcy wartości : zarządzanie wartością oferty handlowej / James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus ; przełoż. Grzegorz Łuczkiewicz. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
76
Bęben, Robert. Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym / Robert Bęben. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
77

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu / red. nauk. Monika Boguszewicz-Kreft. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
78
Bonek, Tomasz. Biznes na Facebooku i nie tylko : praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych / Tomasz Bonek, Marta Smaga. 2013 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
79

Marketing w działalności logistycznej : wybrane przykłady : praca zbiorowa / pod red. Reginy Demjaniuk. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
80
Doligalski, Tymoteusz. Internet w zarządzaniu wartością klienta / Tymoteusz Doligalski. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
81
Dziewanowska, Katarzyna. Marketing doświadczeń : geneza i rozwój / Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
82
Falls, Jason. Media społecznościowe bez ściemy : jak kreować markę / Jason Falls, Erik Deckers ; [tł. Izabela Szybilska-Fiedorowicz]. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
83
Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie). Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
84
Górska-Warsewicz, Hanna. Marketing żywności / Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
85
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).. Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
86

Jakościowe badania marketingowe w Internecie / red. nauk. Magdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski ; [aut. rozdz. Magdalena Jaciow et al.]. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
87

O własnej promocji środków przekazu w Polsce - między teorią a praktyką / red. nauk. Anna Jupowicz-Ginalska ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
88

Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie / pod red. nauk. Michała Kaczmarczyka i Zbigniewa Widery. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
89
Kall, Jacek. Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
90
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej / Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens ; red. nauk. wyd. pol. Iga Rudawska ; przeł. Kamil Puczyłowski, Dawid Thielmann. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
91
Lotko, Aleksander (1977- ).. Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
92
Pazio, Nemezjusz Mateusz. Marketing : teoria pragmatyczna : podręcznik akademicki / Nemezjusz M. Pazio. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
93
Pluta-Olearnik, Mirosława. Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji / Mirosława Pluta-Olearnik. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
94
Pogorzelski, Jacek. Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / Jacek Pogorzelski. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

339.138 Marketing
95
Ryan, Damian. Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego / Damian Ryan, Calvin Jones ; przeł. Monika Raulinajtys. 2013 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
96
Sadowski, Michał (informatyka). Rewolucja social media / Michał Sadowski. 2013 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
97

Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
98

Modern marketing for profit and non-profit organizations : international perspective / ed. by Sławomir Smyczek and Justyna Matysiewicz. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

339.138 Marketing
99
Walczak, Paweł (socjolog). Proaktywny telemarketing / Paweł Walczak. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę:



Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia w latach 2020-2021
realizuje zadanie "Rekordy analityczne podlaskich wydawnictw naukowych (1944-2020) - kontynuacja"
dofinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu
Społeczna Odpowiedzialność Nauki - Wsparcie dla bibliotek naukowych (umowa nr SONB/SP/462994/2020).
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa WyĹĽszego