Biblioteka funkcjonuje w nowych lokalizacjach:
ul. Akademicka 2 oraz ul. Ciołkowskiego 1K (Kampus UwB) - więcej informacji na stronie głównej Biblioteki Uniwersyteckiej.

 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "339" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 980 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Symbol działu Pełny tekst
1

Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
2
Kamiński, Jacek (ekonomia). Autor Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
3
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
4
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2019 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
5
Mazurek, Grzegorz. Autor Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
6
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
7
Skorek, Monika. Autor Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
8

Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138
9
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Autor Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
10

Europa Karpat : dziedzictwo i przyszłość / redaktor prowadzący Katarzyna Chrzanowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
11

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
12
Grodzicki, Maciej. Autor Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej : Grupa Wyszehradzka w globalnych łańcuchach wartości / Maciej J. Grodzicki. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
13
Grynia, Alina (1959- ). Autor Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Litwy po przystąpieniu do Unii Europejskiej : osiągnięcia i postulowane kierunki zmian / Alina Grynia. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)
WIL( 2/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
14
Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
15
Lieb, Rebecca. Autor Content : elementarna cząstka marketingu / Rebecca Lieb i Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
16

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
17
Mitręga, Maciej. Autor Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcja i wybrane obszary zastosowań / Maciej Mitręga. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
18
Mitręga-Niestrój, Krystyna. Autor Integracja regionalna w Afryce : aspekty gospodarcze i finansowe / Krystyna Mitręga-Niestrój, Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
19
Nyka, Maciej. Autor Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko : studium z prawa międzynarodowego / Maciej Nyka. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
20

Zarządzanie funduszami europejskimi w Polsce / Małgorzata Sikora-Gaca, Michał Piechowicz, Marcin Kleinowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.7 Finanse międzynarodowe
21
Radłowski, Grzegorz. Autor Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. 2018 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
22
Sawicki, Łukasz (ekonomia). Autor Rynek dzieł sztuki : podejście inwestycyjne i behawioralne / Łukasz Sawicki, Krzysztof Borowski. 2018 BG( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
23
Skawińska, Eulalia (1943- ). Autor Międzynarodowe stosunki gospodarcze w XXI wieku : poszukiwanie równowagi / Eulalia Skawińska, Piotr Kułyk, Anna Niewiadomska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WHS( 1/ 0)

339 Handel. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka światowa
24
Stawarz, Barbara. Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
25
Tesławski, Maciej. Autor Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele. 2018 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
26
Włodarczyk, Bogdan (ekonomia). Autor Rynek surowców a ryzyko bankowe : (w ujęciu ryzyka rynkowego i kredytowego) / Bogdan Włodarczyk. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
27

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu / redakcja naukowa Katarzyna Żyminkowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
28

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2 / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
29
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). Autor Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych / Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzregorz Wesołowski. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
30
Bilewicz, Aleksandra (1984- ). Autor Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 1 / Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
31

Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 2, Wybór źródeł / redakcja naukowa Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
32
Budnikowski, Adam (1948- ).. Ekonomia międzynarodowa / Adam Budnikowski. 2017 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)
WIL( 2/ 0)

339 Handel. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka światowa
33
Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka. Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
34

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 1 / redakcja naukowa Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
35
Chrąchol-Barczyk, Urszula. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych]. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
36

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
37
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- ).. Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
38
Jaworowicz, Magdalena. Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
39
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie). Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
40
Kołodziejczyk, Hanna (finanse). Kurs walutowy : kryzys i polityka monetarna / Hanna Kołodziejczyk. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.7 Finanse międzynarodowe
41
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
42

Rozliczenia w praktyce handlu zagranicznego / autorzy: Małgorzata Bilska, Mariusz Jojko, Michał Juszyński, Monika Lipina, Danuta Marciniak-Neider, Jadwiga Nalepa, Grzegorz Pojnar, Artur Skucha, 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
43
Mazurkiewicz-Pizło, Anna. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
44
Pokojska, Justyna. Granice na pograniczu? : przypadek pogranicza polsko-słowackiego Sromowce Niżne-Czerwony Klasztor / Justyna Pokojska. 2017 BG( 1/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
45
Rynarzewski, Tomasz (1950- ).. Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki : polska perspektywa / Tomasz Rynarzewski, Katarzyna A. Nawrot, Kamil Zajączkowski, Ewa Cieślik. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
46
Skorupska, Justyna. E-commerce : strategia - zarządzanie - finanse / Justyna Skorupska. 2017 BG( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
47
Stępowski, Robert. Video marketing w mediach społecznościowych czyli Kieszenie pełne telewizji / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
48
Stępowski, Robert. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
49
Wallis, Anna. Autor Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
50
Wróbel, Anna (stosunki międzynarodowe). Geografia ekonomiczna : międzynarodowe struktury produkcji i wymiany / Anna Wróbel. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
51
Wróblewski, Łukasz (1986- ).. Koncepcja pięciostopniowej integracji regionów przygranicznych : ocena stopnia integracji miast na pograniczu polsko-niemieckim / Łukasz D. Wróblewski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)
CDE( 1/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
52

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
53
Bakalarska, Justyna. Marketing wartości / Justyna Bakalarska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
54
Barcz, Jan (1953- ).. Integracja europejska w okresie przemian : aspekty ekonomiczne / Jan Barcz, Elżbieta Kawecka-Wyrzykowska, Krystyna Michałowska-Gorywoda. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)
WIL( 1/ 0)
CDE( 2/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
55
Barska, Anetta. Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
56
Chaffey, Dave (1963- ).. Digital business i e-commerce management : stategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
57
Cyrson, Edward Franciszek. Trzy dekady handlu : kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka / Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
58
Daniłoś, Magdalena. Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. 2016 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
59
Daulenov, Miras. Przepływ osób, usług, towarów i kapitału w umowach międzynarodowych Unii Europejskiej / Miras Daulenov. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
60
Dominiak, Piotr (1948- ).. Zmiany strukturalne w gospodarce światowej / Piotr Dominiak, Ewa Lechman, Adam Marszk, Magdalena Olczyk, Aleksandra Parteka, Joanna Wolszczak-Derlacz. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
61
Filipek, Agnieszka (fundusze strukturalne). W drodze do dofinansowania : jak napisać dobry wniosek / Agnieszka Filipek. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
62
Gałązkiewicz, Igor. Art branding / Igor Gałązkiewicz. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
63

Współczesne bezpieczeństwo ekonomiczne : wymiar międzynarodowy / redakcja naukowa Marta Gębska, Mariusz Kubiak ; Akademia Sztuki Wojennej. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
64
Glińska, Ewa (socjologia). Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
65
Grabowski, Mariusz (prawo). Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego / Mariusz Grabowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

339.138 Marketing
66
Jastrzębska, Władysława. Strefa euro w świetle teorii optymalnego obszaru walutowego : między wizją a realiami / Władysława Jastrzębska, Magdalena Cyrek, Ryszard Kata, Małgorzata Wosiek. 2016 BG( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
67
Koch, Ewelina. E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
68
Konopielko, Łukasz. Handel elektroniczny : ewolucja i perspektywy / Łukasz Konopielko, Michał Wołoszyn, Jacek Wytrębowicz. 2016 BG( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
69
Kosowska, Katarzyna. Rosyjski sektor naftowy wobec nowych wyzwań na rynku krajowym i zagranicznym / Katarzyna Kosowska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339 Handel. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka światowa
70
Malinowski, Dariusz. Gospodarka rynkowa : podstawowe kategorie analizy i mechanizmy funkcjonowania / Dariusz Malinowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
71
Marciniak, Łukasz Tomasz. Bazary : kooperacja czy konkurencja? / Łukasz T. Marciniak. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
72

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.138 Marketing
73
Modzelewski, Wojciech Tomasz. Paradyplomacja regionów : studium województw Polski Wschodniej / Wojciech Tomasz Modzelewski. 2016 BG( 1/ 0)
WHS( 1/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
74
Nieradka-Bernaciak, Monika. Przedsiębiorca w internecie : [kompendium] / Monika Nieradka-Bernaciak, Joanna Rodek-Kietlińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
75

Kraje rozwijające się w globalnej wymianie handlowej / redakcja naukowa Bożena Pera, Stanisław Wydymus. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
76
Pływaczewski, Wiesław. Nielegalny rynek chronionych gatunków dzikiej fauny i flory : geneza, przejawy, przeciwdziałanie / Wiesław Pływaczewski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 2/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
77

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym / redakcja naukowa: Konrad Raczkowski, Sylwia Wojciechowska-Filipek. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
78

Globalne zarządzanie i jego aktorzy : w poszukiwaniu rozwiązań dla zmieniającego się świata / redakcja naukowa Marek Rewizorski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.7 Finanse międzynarodowe
79

Finansowe aspekty globalizacji / redakcja naukowa Bogumiła Szopa, Ewa Ślęzak. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)
WIL( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
80
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).. Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
81
Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński / Łukasz Wróblewski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
82
Wrycza, Joanna. Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : webriting w kulturze / Joanna Wrycza-Bekier. 2016 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
83

Handel międzynarodowy w rozwoju społeczno-ekonomicznym państw / red. nauk. Stanisław Wydymus, Marek Maciejewski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
84
Zielińska-Głębocka, Anna (1949- ).. Dostosowania strukturalne gospodarek do globalizacji / Anna Zielińska-Głębocka. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)
CDE( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
85
Ziółkowska, Marta Joanna (1979- ).. Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. 2016 BG( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
86
Bacior, Michał. Wykorzystanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego / Michał Bacior. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
87
Biernat, Kamil. Prawo w e-biznesie / Kamil Biernat, Konrad Cioczek, Maciej Dutko, Dominik Homa, Marek Niedźwiedź, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paulina Trzeciak ; pod redakcją Macieja Dutko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.1 Handel i obrót towarowy (zagadnienia ogólne). Ekonomika handlu. Rynek. Analiza rynku. Po
88
Bilʹčak, Vasilij Stepanovič (1948- ).. Rozwój integracji przygranicznej : aspekty regionalne / Wasyl Bilczak, Mirosław Gornowicz. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
89
Boruczkowska, Agata. Handel zagraniczny : studia przypadków / redakcja naukowa Beata Stępień ; autorzy: Agata Boruczkowska, Anna Czarnecka, Lidia Danik, Małgorzata Domiter, Magdalena Jażdżewska-Gutta, Anna Kacpr 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 3/ 2)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
90
Brańka, Sebastian. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [ 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
91

Współczesne wyzwania rozwoju gospodarczego : polityka i kreacja potencjału. Cz. 2, Struktura gospodarki, rynek pracy, środowisko i jakość życia / red. Anna Cudowska-Sojko. 2015 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 10/ 0)
WHS( 2/ 0)
WIL( 5/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
92
Czarnecki, Sławomir (kultura). Nowa widownia : o promocji w kulturze / Sławomir Czarnecki. 2015 BG( 1/ 0)

339.138 Marketing
93

Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.138 Marketing
94

Transatlantyckie partnerstwo w dziedzinie handlu i inwestycji : nowy etap instytucjonalizacji współpracy UE-USA / redakcja naukowa: Maria Dunin-Wąsowicz, Aleksandra Jarczewska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła
95
Forbes, Steve (1947- ).. Pieniądz : dlaczego niszczenie dolara zagraża światowej gospodarce i jak można temu zapobiec / Steve Forbes, Elizabeth Ames ; przekład Bartosz Sałbut. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339.7 Finanse międzynarodowe
96
Gadomski, Witold (1953- ).. Fakty i mity o TTIP : negocjacje umowy o wolnym handlu pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską (Transatlantyckie Partnerstwo Handlowo-Inwestycyjne) / Witold Gadomski, Tomasz Kalinowski 2015 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

339.9 Gospodarka zagraniczna w ogólności. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka św
97

Współpraca transgraniczna na wschodnim pograniczu Polski / redakcja naukowa Jerzy Grabowiecki. 2015 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 10/ 0)
WIL( 5/ 0)

339.92(1-04) Regiony współpracy przygranicznej. Euroregiony
98

Uwarunkowania rozwojowe Albanii w kontekscie integracji z Unią Europejską / redakcja naukowa: Marianna Greta, Krzysztof Lewandowski, Ewa Tomczak-Woźniak. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

339 Handel. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka światowa
99

Współczesne wyzwania rozwoju gospodarczego : polityka i kreacja potencjału. Cz. 1, Kreacja, innowacyjność, handel zagraniczny / red. Ewa Gruszewska. 2015 BG( 3/ 1)
BWEiZ( 10/ 0)
WHS( 2/ 0)
WIL( 5/ 0)
CDE( 1/ 0)

339.5 Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę:



Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia realizuje zadania: "Upowszechnianie informacji o księgozbiorze Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia poprzez opracowanie książek do Katalogu Centralnego NUKAT" oraz "Wzbogacenie Katalogu Centralnego Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia w Białymstoku i Centralnego Katalogu NUKAT o rekordy analityczne czasopism naukowych wydawanych na terenie województwa podlaskiego w latach 1944-2017", finansowane w ramach umowy 596/P-DUN/2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa WyĹĽszego