Biblioteka funkcjonuje w nowych lokalizacjach:
ul. Akademicka 2 oraz ul. Ciołkowskiego 1K (Kampus UwB) - więcej informacji na stronie głównej Biblioteki Uniwersyteckiej.

 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "004" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 1082 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Symbol działu Pełny tekst
1
Cima, Rob. Usługi sieciowe w Windows 95 : podręcznik użytkownika / Rob Cima [i in.] ; [tł. z ang. Tomasz Uniłowski]. ^^^^ BIO( 1/ 0)


2
Ceder, Naomi R. Autor Python : szybko i prosto / Naomi Ceder, tłumaczenie Katarzyna Bogusławska. 2019 BWF( 1/ 0)


3
Kanat-Alexander, Max. Autor Zrozumieć oprogramowanie : o prostocie kodu i doskonaleniu warsztatu programisty / Max Kanat-Alexander ; tłumaczenie Radosław Małachowski. 2019 BWF( 1/ 0)


4
Sarbicki, Gniewomir Paweł. Autor Python : kurs dla nauczycieli i studentów / Gniewomir Sarbicki. 2019 BWF( 1/ 0)


5
Schildt, Herbert. Autor Java : kompendium programisty / Herbert Schildt ; tłumaczenie: Piotr Rajca oraz Mikołaj Szczepaniak. 2019 BWF( 1/ 0)


6
Schildt, Herbert. Autor Java : a beginner’s guide / Herbert Schildt. 2019 BWF( 1/ 0)


7
Sobczak, Michał. Autor Programowanie w języku Ruby : mikrousługi i konteneryzacja / Michał Sobczak. 2019 BWF( 1/ 0)


8
Bradfield, Chris. Autor Godot engine game development projects : build five cross-platform 2D and 3D games with Godot 3.0 / Chris Bradfield. 2018 BWF( 1/ 1)


9
Cormen, Thomas H. Autor Wprowadzenie do algorytmów / Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald L. Rivest, Clifford Stein ; z języka angielskiego tłumaczyli Krzysztof Diks, Adam Malinowski, Daria Roszkowska, Wojci 2018 BWF( 1/ 0)


10
Felicia, Patrick. Autor Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first game in C# with Unity / Patrick Felicia. 2018 BWF( 1/ 0)


11
Kaehler, Adrian. OpenCV 3 : komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV / Adrian Kaehler, Gary Bradski ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. 2018 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)


12
Kubiak, Mirosław J. C++ : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. 2018 BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)


13
Manzur, Ariel. Autor Sams teach yourself Godot engine game development in 24 hours / Ariel Manzur, George Marques ; contributors: Poommetee Ketson, Thomas Herzog, Emmanuel Leblond, Tiamo Pastoor (Pandaqi), Anna Dauben 2018 BWF( 1/ 1)


14
McKinney, Wes. Autor Python w analizie danych : przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython / Wes McKinney ; tłumaczenie: Konrad Matuk. 2018 BIC( 1/ 1)


15
Phillips, Bill. Programowanie aplikacji dla Androida : Big nerd ranch guide / Bill Phillips, Chris Stewart, Kristin Marsicano ; [tłumaczenie: Grzegorz Kowalczyk]. 2018 BWF( 1/ 0)


16
Płonkowski, Marcin. Autor Android Studio : tworzenie aplikacji mobilnych / Marcin Płonkowski. 2018 BWF( 2/ 1)


17
Polański, Jarosław. Autor Podstawy chemoinformatyki leków / Jarosław Polański, Andrzej Bąk. 2018 BIC( 1/ 0)


18
Przybylski, Bartłomiej (matematyka). Lua i LaTeX : dynamiczne tworzenie dokumentów / Bartłomiej Przybylski. 2018 BWF( 1/ 0)


19
Ross, Ewa (informatyka). Autor Unity i C# : podstawy programowania gier / Ewa Ross, Jacek Ross. 2018 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


20
Sokół, Radosław. Autor C / Radosław Sokół. 2018 BWF( 1/ 0)


21
Stemkoski, Lee. Autor Java game development with libGDX / Lee Stemkoski. 2018 BWF( 2/ 0)


22
Szeliga, Marcin. Autor SQL / Marcin Szeliga. 2018 BWF( 1/ 0)


23
Wróblewski, Piotr (informatyka). Autor Algorytmy / Piotr Wróblewski. 2018 BWF( 1/ 0)


24
Bhargava, Aditya Y. Autor Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; tłumaczenie Łukasz Piwko. 2017 BWF( 1/ 0)


25
Cadenhead, Rogers. C++ w 24 godziny / Rogers Cadenhead, Jesse Liberty ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)


26
Cookson, Aram. Unreal Engine w 24 godziny : nauka tworzenia gier / Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler ; [tłumaczenie: Joanna Zatorska]. 2017 BWF( 1/ 0)


27
Downey, Allen B. Myśl w języku Python! : nauka programowania / Allen B. Downey ; [tłumaczenie: Piotr Pilch]. 2017 BWF( 1/ 1)


28
Eckel, Bruce (1957- ).. Thinking in Java : edycja polska / Bruce Eckel ; [tł. Przemysław Szeremiota]. 2017 BWF( 1/ 0)


29
Francuz, Tomasz. Mikrokontrolery AVR i ARM : sterowanie wyświetlaczami LCD / Tomasz Francuz. 2017 BWF( 1/ 0)


30
Guinard, Dominique (1981- ).. Internet rzeczy : budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi / Dominique D. Guinard, Vlad M. Trifa ; [tłumaczenie: Piotr Rajca]. 2017 BWF( 1/ 1)
BII( 1/ 0)


31
Hocking, Joseph. Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


32
Jaworski, Michał (programowanie). Profesjonalne programowanie w Pythonie : poziom ekspert / Michał Jaworski, Tarek Ziadé ; [tłumaczenie Michał Jaworski]. 2017 BWF( 1/ 0)


33
Kunz, Gion. Angular 2 : tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych / Gion Kunz ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. 2017 BWF( 1/ 0)


34
Lee, Joanna. Unreal Engine : nauka pisania gier dla kreatywnych / Joanna Lee ; [tłumaczenie Łukasz Piwko, Katarzyna Gotlin]. 2017 BWF( 1/ 0)


35
Lemay, Laura. HTML, CSS i JavaScript / Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)


36
Press, William H. Autor Numerical recipes : the art of scientific computing / William H. Press, Saul A. Teukolsky, William T. Vetterling, Brian P. Flannery. 2017 BWF( 1/ 1)


37
Sedgewick, Robert (1946- ).. Algorytmy / Robert Sedgewick, Kevin Wayne ; [tłumaczenie: Tomasz Walczak]. 2017 BWF( 2/ 0)


38
Sweigart, Al. Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem : nauka programowania / Albert Sweigart ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)


39
Theobald, Oliver. Autor Machine learning for absolute beginners / Oliver Theobald. 2017 BWF( 1/ 1)


40
Zakas, Nicholas C. Autor ECMAScript 6 : przewodnik po nowym standardzie języka JavaScript / Nicholas C. Zakas ; tłumaczenie: Robert Górczyński. 2017 BWF( 1/ 0)


41

The Raspberry Pi : Annual 2018. 2017 BWF( 1/ 0)


42
Annuzzi, Joseph. Android : wprowadzenie do programowania aplikacji / Joseph Annuzzi Jr., Lauren Darcey, Shane Conder ; [tłumaczenie Piotr Rajca]. 2016 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


43
Au, Jesse Harrington (1981- ).. 3D CAD i Autodesk 123D / Jesse Harrington Au, Emily Gertz ; [tłumaczenie: Zbigniew Waśko]. 2016 BWF( 1/ 0)


44
Bunyan, Karl. HTML5 : tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript / Karl Bunyan ; [tłumaczenie: Jakub Hubisz]. 2016 BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)


45
Jakut, Tomasz. JavaScript : programowanie zaawansowane / Tomasz "Comandeer" Jakut. 2016 BWF( 1/ 0)


46
Matlak, Michał. Język C/C++ i obliczenia numeryczne : krótkie wprowadzenie / Michał Matlak. 2016 BWF( 1/ 0)


47
Perry, Greg M. (1961- ).. Język C programowanie dla początkujących : przewodnik dla adeptów programowania / Greg Perry, Dean Miller ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. 2016 BWF( 1/ 0)


48
Prinz, Peter. Język C w pigułce / Peter Prinz, Tony Crawford ; przekład: Joanna Zatorska, Leszek Biolik. 2016 BWF( 1/ 0)


49
Rosik, Sebastian. HTML5 : komponenty / Sebastian Rosik. 2016 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)


50
Shaw, Zed. Programowanie w C : sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wołałbyś unikać (takich jak język C) / Zed A. Shaw ; tłumaczenie Robert Górczyński. 2016 BWF( 1/ 0)


51
Wright, Richard S. (1965- ).. OpenGL : księga eksperta / Graham Sellers, Richard S. Wright, Nicholas Haemel ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. 2016 BWF( 1/ 0)


52
Cook, James (programista). Autor LibGDX game development by example / James Cook. 2015 BWF( 2/ 0)


53
Eberly, David H. GPGPU programming for games and sciences / David H. Eberly. 2015 BWF( 1/ 0)


54
Gajda, Włodzimierz. GIMP : praktyczne projekty / Włodzimierz Gajda. 2015 BWF( 1/ 0)


55
Ganczarski, Janusz. OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D / Janusz Ganczarski. 2015 BWF( 1/ 0)


56
Geig, Mike. Unity : przewodnik projektanta gier : 24h do własnej gry! / Mike Geig ; [tłumaczenie Robert Górczyński]. 2015 BWF( 1/ 1)
BII( 1/ 0)


57
Gierycz, Paweł. SCILAB w obliczeniach inżynierskich / Paweł Gierycz, Michał Huettner. 2015 BWF( 1/ 0)


58
Gustafson, John L. The end of error : unum computing / John L. Gustafson. 2015 BWF( 1/ 1)


59
Kelleher, John D. (1974- ). Autor Fundamentals of machine learning for predictive data analytics : algorithms, worked examples, and case studies / John D. Kelleher, Brian Mac Namee, Aoife D’Arcy . 2015 BWF( 1/ 1)


60
Mittelbach, Frank. Autor The LaTeX companion / Frank Mittelbach, Michel Goossens ; with Johannes Braams, David Carlisle, and Chris Rowley ; and contributions by Christine Detig and Joachim Schrod. 2015 BWF( 1/ 1)


61
Parisi, Tony. Aplikacje 3D : przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 / Tony Parisi ; [tł. Łukasz Piwko]. 2015 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


62
Sawerwain, Marek (1976- ).. Informatyka kwantowa : wybrane obwody i algorytmy / Marek Sawerwain, Joanna Wiśniewska. 2015 BWF( 1/ 0)


63
Shotts, William E. Linux : wprowadzenie do wiersza poleceń / William E. Shotts ; przeł. Joanna Zatorska , Przemysław Szeremiota. 2015 BWF( 1/ 0)


64
Sobiesiak, Karol. Shadery : zaawansowane programowanie w GLSL / Karol Sobiesiak, Piotr Sydow. 2015 BWF( 1/ 0)


65
Stepanov, Aleksandr A. (1950- ).. Od matematyki do programowania uogólnionego / Alexander A. Stepanov, Daniel E. Rose ; [tłumaczenie: Zdzisław Płoski]. 2015 BWF( 1/ 0)


66
Thorn, Alan. Praktyczne tworzenie gier Unity i Blender / Alan Thorn ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. 2015 BWF( 1/ 1)


67
Wróblewski, Piotr (informatyka). Algorytmy : struktury danych i techniki programowania / Piotr Wróblewski. 2015 BWF( 1/ 0)


68
Allain, Alex. C++ : przewodnik dla początkujących / Alex Allain ; [tł. Ireneusz Jakóbik]. 2014 BWF( 1/ 0)


69
France, Anna Kaziunas. Świat druku 3D : przewodnik : kompendium wiedzy o druku 3D / Anna Kaziunas France ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2014 BWF( 1/ 0)


70
Grządka, Łukasz. Box2D : fizyczny świat w pudełku / Łukasz Grządka, Marcin Różański. 2014 BWF( 1/ 0)


71
Lewandowski, Mirosław (1970- ).. Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 : ćwiczenia / Mirosław Lewandowski. 2014 BWF( 1/ 0)


72
Matulewski, Jacek. Grafika 3D czasu rzeczywistego : nowoczesny OpenGL / Jacek Matulewski. 2014 BWF( 1/ 0)


73
Simonds, Ben. Blender : praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu / Ben Simonds ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2014 BWF( 1/ 0)


74
Sosna, Łukasz. Linux : komendy i polecenia / Łukasz Sosna. 2014 BWF( 2/ 0)


75
Stroustrup, Bjarne (1950- ). Autor Język C++ : kompendium wiedzy / Bjarne Stroustrup ; tłumaczenie: Łukasz Piwko. 2014 BWF( 1/ 0)


76
Wasilewski, Jan (fizyka). Zabawy z komputerem i fizyką : skoki, rzuty i rakiety : modele jednopunktowe / Jan Wasilewski. 2014 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)


77
Bell, Mark W. Darmowe sposoby na tworzenie profesjonalnych stron WWW : podręcznik webmastera / Mark Bell ; [tł.: Maksymilian Gutowski]. 2013 BWF( 1/ 0)


78
Cieśla, Krzysztof. Inkscape : podstawowa obsługa programu / Krzysztof Cieśla. 2013 BWF( 1/ 0)


79
Goossens, Michel. Autor The LaTeX Graphics companion / Michel Goossens, Frank Mittelbach, Sebastian Rahtz, Denis Roegel, Herbert Voss. 2013 BWF( 1/ 1)


80
Hammel, Michael J. GIMP : kreatywne techniki dla fotografów i grafików / Michael J. Hammel ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2013 BWF( 1/ 0)


81
Koenig, Andrew. Accelerated C++ : practical programming by example / Andrew Koenig, Barbara E. Moo. 2013 BWF( 1/ 0)


82
Kopka, Helmut. Autor Guide to LaTeX / Helmut Kopka, Patrick W. Daly. 2013 BWF( 1/ 1)


83
Ramtal, Dev. Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash / Dev Ramtal, Adrian Dobre ; [tł. Julia Szajkowska.] 2013 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)


84
Tanenbaum, Andrew S. (1944- ).. Systemy operacyjne / Andrew S. Tanenbaum ; [tł. Radosław Meryk, Mikołaj Szczepaniak]. 2013 BWF( 2/ 0)


85
Tyler, Jason (1976- ).. Hakowanie Androida : kompletny przewodnik XDA Developers po rootowaniu, ROM-ach i kompozycjach / Jason Tyler, Will Verduzco ; [tł. Tomasz Walczak]. 2013 BWF( 1/ 0)


86
Bubnicki, Zdzisław (1938-2006).. Teoria i algorytmy sterowania / Zdzisław Bubnicki. 2012 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)


87
Dasgupta, Sanjoy. Algorytmy / Sanjoy Dasgupta, Christos Papadimitriou, Umesh Vazirani ; przekł. z jęz. ang. Iwona Cieślik [et al.]. 2012 BG( 1/ 0)
BWF( 2/ 0)


88
Harrington, Peter (1977- ). Machine learning in action / Peter Harrington. 2012 BWF( 1/ 1)


89
Larose, Daniel T. (1957- ).. Metody i modele eksploracji danych / Daniel T. Larose ; z jęz. ang. przeł. Anna Wilbik. 2012 BWF( 1/ 0)


90
Le Bellac, Michel. Wstęp do informatyki kwantowej / Michel Le Bellac ; z jęz. fr. tł. Helena Kucał, Jerzy Karczmarczuk. 2012 BWF( 1/ 0)


91
Le Bellac, Michel. Wstęp do informatyki kwantowej / Michel Le Bellac ; z jęz. fr. tł. Helena Kucał, Jerzy Karczmarczuk. 2012 BWF( 1/ 0)


92
Sanders, Jason. CUDA w przykładach : wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU / Jason Sanders, Edward Kandrot ; [tł. Łukasz Piwko]. 2012 BWF( 1/ 0)
BII( 4/ 0)


93
Krzyżanowski, Piotr (matematyka). Obliczenia inżynierskie i naukowe : szybkie, skuteczne, efektowne / Piotr Krzyżanowski. 2011 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)


94
Laganière, Robert (1964- ).. OpenCV 2 computer vision application programming cookbook / Robert Laganière. 2011 BWF( 1/ 0)


95
Liberty, Jesse. C++ dla każdego : poznaj język C++ w 21 dni / Jesse Liberty, Siddhartha Rao, Bradley L. Jones ; [tł. Robert Górczyński z wykorzystaniem fragmentów "C++ dla każdego" w tł. Marcina Pancewicz 2011 BWF( 1/ 0)


96
Rychlicki, Wiesław. Od matematyki do programowania : wszystko, co każdy programista wiedziec powinien / Wiesław Rychlicki. 2011 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)


97
Sankowski, Dominik (1946- ).. Przetwarzanie i analiza obrazów w systemach przemysłowych : wybrane zastosowania / Dominik Sankowski, Volodymyr Mosorov, Krzysztof Strzecha. 2011 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


98
Umbaugh, Scott E. Digital image processing and analysis : human and computer vision applications with CVIPtools / Scott E Umbaugh. 2011 BWF( 1/ 1)


99
Wrotek, Witold. Windows 7: komendy i polecenia : praktyczne przykłady / Witold Wrotek. 2011 BWF( 1/ 0)


No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę:



Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia realizuje zadania: "Upowszechnianie informacji o księgozbiorze Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia poprzez opracowanie książek do Katalogu Centralnego NUKAT" oraz "Wzbogacenie Katalogu Centralnego Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia w Białymstoku i Centralnego Katalogu NUKAT o rekordy analityczne czasopism naukowych wydawanych na terenie województwa podlaskiego w latach 1944-2017", finansowane w ramach umowy 596/P-DUN/2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa WyĹĽszego