Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "004" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 1140 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Symbol działu Pełny tekst
1
Johansson, Robert. Autor Matematyczny Python : obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib / Robert Johansson ; przekład : Filip Kamiński. 2021 BWF( 2/ 0)


2

Automatyka, robotyka i przetwarzanie informacji / redakcja naukowa Piotr Kulczycki, Józef Korbicz, Janusz Kacprzyk. 2020 BWF( 1/ 0)


3
McGavren, Jay. Autor Rusz głową! Go / Jay McGavren ; przekład: Tomasz Walczak. 2020 BWF( 1/ 0)


4
Norris, Donald. Autor Uczenie maszynowe na Raspberry Pi : eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów / Donald J. Norris ; przekład: Maria Chaniewska. 2020 BWF( 1/ 0)


5
Nystrom, Robert. Autor Programowanie gier : wzorce / Robert Nystrom ; przekład Wojciech Fenrich, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski. 2020 BWF( 1/ 0)


6
Pawłucki, Mateusz. Autor CFD dla inżynierów : praktyczne ćwiczenia na przykładzie systemu ANSYS Fluent / Mateusz Pawłucki, Maciej Kryś. 2020 BWF( 1/ 1)


7
Pianta, Krzysztof. Autor {Code with me} : zostań game developerem / Krzysztof Pianta. 2020 BWF( 1/ 0)


8
Băncilă, Marius. Autor Nowoczesny C++ : zbiór praktycznych zadań dla przyszłych ekspertów / Marius Bancila ; tłumaczenie: Jacek Janusz. 2019 BWF( 1/ 0)


9
Bonaccorso, Giuseppe (informatyka). Autor Algorytmy uczenia maszynowego : zaawansowane techniki implementacji / Giuseppe Bonaccorso ; tłumaczenie: Krzysztof Sawka. 2019 BWF( 1/ 0)


10
Bond, Jeremy Gibson. Autor Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C# / Jeremy Gibson Bond ; tłumaczenie Jacek Janusz. 2019 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


11
Ceder, Naomi R. Autor Python : szybko i prosto / Naomi Ceder, tłumaczenie Katarzyna Bogusławska. 2019 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


12
Chollet, François. Autor Deep learning : praca z językiem Python i biblioteką Keras / François Chollet ; tłumaczenie Konrad Matuk. 2019 BWF( 1/ 0)


13
Edmonds, Matt. Autor Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 : budowanie atrakcyjnych gier AAA przy uzyciu UE 4 / Matt Edmonds ; przekład Marek Włodarz. 2019 BWF( 1/ 0)


14
Felczerek, Marcin. Autor TypeScript / Marcin Felczerek. 2019 BWF( 1/ 0)


15
Felczerek, Marcin. Autor React / Marcin Felczerek. 2019 BWF( 1/ 0)


16
Forshaw, James. Autor Atak na sieć okiem hakera : wykrywanie i eksploatacja luk w zabezpieczeniach sieci / James Forshaw ; tłumaczenie Andrzej Grażyński. 2019 BWF( 1/ 1)


17
Hoffman, Jon. Autor Zostań mistrzem Arduino : projekty dla początkujących i zaawansowanych / Jon Hoffman ; tłumaczenie: Radosław Meryk. 2019 BWF( 1/ 0)


18
Kanat-Alexander, Max. Autor Zrozumieć oprogramowanie : o prostocie kodu i doskonaleniu warsztatu programisty / Max Kanat-Alexander ; tłumaczenie Radosław Małachowski. 2019 BWF( 1/ 0)


19
Knaflic, Cole Nussbaumer. Autor Storytelling danych : poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów / Cole Nussbaumer Knaflik ; tłumaczenie Krzysztof Krzyżanowski. 2019 BWF( 3/ 1)


20
Long, Simon. Autor An introduction to C&GUI programming / Simon Long. 2019 BWF( 1/ 0)


21
Lott, Steven F. (1956- ). Autor Python : programowanie funkcyjne / Steven F. Lott ; tłumaczenie Radosław Meryk. 2019 BWF( 1/ 0)


22
Lowe, Doug (1959- ). Autor PowerPoint® 2019 / by Doug Lowe. 2019 BWF( 1/ 0)


23
Monk, Simon. Autor Arduino dla początkujących : podstawy i szkice / Simon Monk ; tłumaczenie Konrad Matuk. 2019 BWF( 1/ 0)


24
Nixon, Robin (1961- ). Autor PHP, MySQL i JavaScript : wprowadzenie / Robin Nixon ; tłumaczenie Piotr Cieślak. 2019 BWF( 1/ 0)


25
Peck, Akkana. Autor Raspberry Pi Zero W : kontrolery, czujniki, sterowniki i gadżety / Akkana Peck ; tłumaczenie: Marek Serafin. 2019 BWF( 1/ 0)


26
Raschka, Sebastian. Autor Python : uczenie maszynowe / Sebastian Raschka, Vahid Mirjalili ; tłumaczenie: Krzysztof Sawka. 2019 BWF( 1/ 0)


27
Santos, Rui (popularyzator elektroniki). Autor 20 prostych projektów Raspberry Pi ® : zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy / Rui Santos, Sara Santos ; przekład Małgorzata Dąbkowska-Kowalik. 2019 BWF( 1/ 0)


28
Sarbicki, Gniewomir Paweł. Autor Python : kurs dla nauczycieli i studentów / Gniewomir Sarbicki. 2019 BWF( 1/ 0)


29
Schildt, Herbert. Autor Java : kompendium programisty / Herbert Schildt ; tłumaczenie: Piotr Rajca oraz Mikołaj Szczepaniak. 2019 BWF( 1/ 0)


30
Schildt, Herbert. Autor Java : a beginner’s guide / Herbert Schildt. 2019 BWF( 1/ 0)


31
Sobczak, Michał. Autor Programowanie w języku Ruby : mikrousługi i konteneryzacja / Michał Sobczak. 2019 BWF( 1/ 0)


32
Sokół, Radosław. Autor Linux / Radosław Sokół. 2019 BWF( 1/ 0)


33
Andrews, Warren. Zrób to sam w Arduino : zaawansowane projekty dla doświadczonych twórców / Warren Andrews ; [przekład WITKOM Witold Sikorski: Maciej Baranowski]. 2018 BWF( 1/ 0)


34
Bradfield, Chris. Autor Godot engine game development projects : build five cross-platform 2D and 3D games with Godot 3.0 / Chris Bradfield. 2018 BWF( 2/ 1)


35
Cormen, Thomas H. Autor Wprowadzenie do algorytmów / Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald L. Rivest, Clifford Stein ; z języka angielskiego tłumaczyli Krzysztof Diks, Adam Malinowski, Daria Roszkowska, Wojci 2018 BWF( 1/ 0)


36
Felicia, Patrick. Autor Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first game in C# with Unity / Patrick Felicia. 2018 BWF( 1/ 0)


37
Goodfellow, Ian. Autor Deep learning : systemy uczące się / Ian Goodfellow, Yoshua Bengio, Aaron Courville ; przekład WITKOM Witold Sikorski. 2018 BWF( 1/ 0)


38
Kaehler, Adrian. OpenCV 3 : komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV / Adrian Kaehler, Gary Bradski ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. 2018 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)


39
Kubiak, Mirosław J. C++ : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. 2018 BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)


40
Lakshman, Sarath (1989- ). Autor Skrypty powłoki systemu Linux : receptury / Clif Flynt, Sarath Lakshman, Shantanu Tushar ; tłumaczenie Joanna Zatorska. 2018 BWF( 1/ 0)


41
Manzur, Ariel. Autor Sams teach yourself Godot engine game development in 24 hours / Ariel Manzur, George Marques ; contributors: Poommetee Ketson, Thomas Herzog, Emmanuel Leblond, Tiamo Pastoor (Pandaqi), Anna Dauben 2018 BWF( 2/ 1)


42
McKinney, Wes. Autor Python w analizie danych : przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython / Wes McKinney ; tłumaczenie: Konrad Matuk. 2018 BIC( 1/ 0)


43
Monk, Simon. Autor Zrób to sam : generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi / Simon Monk ; tłumaczenie: Konrad Matuk. 2018 BWF( 1/ 0)


44
Monk, Simon. Autor Elektronika z wykorzystaniem Arduino i Raspberry Pi : receptury / Simon Monk ; tłumaczenie Wojciech Moch (rozdz. 1-7), Tomasz Walczak (wstęp, rozdz. 8-21, dodatki). 2018 BWF( 2/ 0)


45
Phillips, Bill. Programowanie aplikacji dla Androida : Big nerd ranch guide / Bill Phillips, Chris Stewart, Kristin Marsicano ; [tłumaczenie: Grzegorz Kowalczyk]. 2018 BWF( 1/ 0)


46
Płonkowski, Marcin. Autor Android Studio : tworzenie aplikacji mobilnych / Marcin Płonkowski. 2018 BWF( 2/ 0)


47
Polański, Jarosław. Autor Podstawy chemoinformatyki leków / Jarosław Polański, Andrzej Bąk. 2018 BIC( 1/ 0)


48
Przybylski, Bartłomiej (matematyka). Lua i LaTeX : dynamiczne tworzenie dokumentów / Bartłomiej Przybylski. 2018 BWF( 1/ 0)


49
Ross, Ewa (informatyka). Autor Unity i C# : podstawy programowania gier / Ewa Ross, Jacek Ross. 2018 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


50
Roth, Stephan (oprogramowanie). Autor Czysty kod w C++17 : oprogramowanie łatwe w utrzymaniu / Stephan Roth ; tłumaczenie: Tomasz Walczak. 2018 BWF( 1/ 0)


51
Shaw, Zed. Autor Python 3 : kolejne lekcje dla nowych programistów / Zed A. Shaw ; tłumaczenie: Lech Lachowski. 2018 BWF( 1/ 0)


52
Sokół, Radosław. Autor C / Radosław Sokół. 2018 BWF( 1/ 0)


53
Stemkoski, Lee. Autor Java game development with libGDX / Lee Stemkoski. 2018 BWF( 2/ 0)


54
Szeliga, Marcin. Autor SQL / Marcin Szeliga. 2018 BWF( 1/ 0)


55
Wróblewski, Piotr (informatyka). Autor Algorytmy / Piotr Wróblewski. 2018 BWF( 1/ 0)


56
Bhargava, Aditya Y. Autor Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; tłumaczenie Łukasz Piwko. 2017 BWF( 1/ 0)


57
Cadenhead, Rogers. C++ w 24 godziny / Rogers Cadenhead, Jesse Liberty ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)


58
Cookson, Aram. Unreal Engine w 24 godziny : nauka tworzenia gier / Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler ; [tłumaczenie: Joanna Zatorska]. 2017 BWF( 1/ 0)


59
Downey, Allen B. Myśl w języku Python! : nauka programowania / Allen B. Downey ; [tłumaczenie: Piotr Pilch]. 2017 BWF( 1/ 1)


60
Eckel, Bruce (1957- ).. Thinking in Java : edycja polska / Bruce Eckel ; [tł. Przemysław Szeremiota]. 2017 BWF( 1/ 0)


61
Francuz, Tomasz. Mikrokontrolery AVR i ARM : sterowanie wyświetlaczami LCD / Tomasz Francuz. 2017 BWF( 1/ 0)


62
Guinard, Dominique (1981- ).. Internet rzeczy : budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi / Dominique D. Guinard, Vlad M. Trifa ; [tłumaczenie: Piotr Rajca]. 2017 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


63
Hocking, Joseph. Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


64
Jaworski, Michał (programowanie). Profesjonalne programowanie w Pythonie : poziom ekspert / Michał Jaworski, Tarek Ziadé ; [tłumaczenie Michał Jaworski]. 2017 BWF( 1/ 0)


65
Kunz, Gion. Angular 2 : tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych / Gion Kunz ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. 2017 BWF( 1/ 0)


66
Lee, Joanna. Unreal Engine : nauka pisania gier dla kreatywnych / Joanna Lee ; [tłumaczenie Łukasz Piwko, Katarzyna Gotlin]. 2017 BWF( 1/ 0)


67
Lemay, Laura. HTML, CSS i JavaScript / Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 1)


68
Press, William H. Autor Numerical recipes : the art of scientific computing / William H. Press, Saul A. Teukolsky, William T. Vetterling, Brian P. Flannery. 2017 BWF( 1/ 0)


69
Sedgewick, Robert (1946- ).. Algorytmy / Robert Sedgewick, Kevin Wayne ; [tłumaczenie: Tomasz Walczak]. 2017 BWF( 2/ 0)


70
Smith, Matt (informatyka). Autor Retro gaming on the Raspberry Pi / Matt Smith. 2017 BWF( 1/ 0)


71
Sweigart, Al. Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem : nauka programowania / Albert Sweigart ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)


72
Theobald, Oliver. Autor Machine learning for absolute beginners / Oliver Theobald. 2017 BWF( 1/ 0)


73
Zakas, Nicholas C. Autor ECMAScript 6 : przewodnik po nowym standardzie języka JavaScript / Nicholas C. Zakas ; tłumaczenie: Robert Górczyński. 2017 BWF( 1/ 0)


74

The Raspberry Pi : Annual 2018. 2017 BWF( 1/ 0)


75
Annuzzi, Joseph. Android : wprowadzenie do programowania aplikacji / Joseph Annuzzi Jr., Lauren Darcey, Shane Conder ; [tłumaczenie Piotr Rajca]. 2016 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


76
Au, Jesse Harrington (1981- ). Autor 3D CAD i Autodesk 123D / Jesse Harrington Au, Emily Gertz ; tłumaczenie: Zbigniew Waśko. 2016 BWF( 1/ 0)


77
Bunyan, Karl. HTML5 : tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript / Karl Bunyan ; [tłumaczenie: Jakub Hubisz]. 2016 BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)


78
Jakut, Tomasz. JavaScript : programowanie zaawansowane / Tomasz "Comandeer" Jakut. 2016 BWF( 1/ 0)


79
Matlak, Michał. Język C/C++ i obliczenia numeryczne : krótkie wprowadzenie / Michał Matlak. 2016 BWF( 1/ 0)


80
Perry, Greg M. (1961- ).. Język C programowanie dla początkujących : przewodnik dla adeptów programowania / Greg Perry, Dean Miller ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. 2016 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


81
Prinz, Peter. Język C w pigułce / Peter Prinz, Tony Crawford ; przekład: Joanna Zatorska, Leszek Biolik. 2016 BWF( 1/ 0)


82
Rosik, Sebastian. HTML5 : komponenty / Sebastian Rosik. 2016 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)


83
Shaw, Zed. Programowanie w C : sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wołałbyś unikać (takich jak język C) / Zed A. Shaw ; tłumaczenie Robert Górczyński. 2016 BWF( 1/ 0)


84
Smedley, Richard (1954- ). Autor Conquer the command line : the Raspberry Pi terminal guide / by Richard Smedley. 2016 BWF( 1/ 0)


85
Waldron, Rick. Autor Roboty JavaScript od podstaw : projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone / Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, 2016 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)


86
Wright, Richard S. (1965- ).. OpenGL : księga eksperta / Graham Sellers, Richard S. Wright, Nicholas Haemel ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. 2016 BWF( 1/ 0)


87
Cook, James (programista). Autor LibGDX game development by example / James Cook. 2015 BWF( 2/ 0)


88
Eberly, David H. GPGPU programming for games and sciences / David H. Eberly. 2015 BWF( 1/ 0)


89
Gajda, Włodzimierz. GIMP : praktyczne projekty / Włodzimierz Gajda. 2015 BWF( 1/ 0)


90
Ganczarski, Janusz. OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D / Janusz Ganczarski. 2015 BWF( 1/ 0)


91
Geig, Mike. Unity : przewodnik projektanta gier : 24h do własnej gry! / Mike Geig ; [tłumaczenie Robert Górczyński]. 2015 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


92
Gierycz, Paweł. SCILAB w obliczeniach inżynierskich / Paweł Gierycz, Michał Huettner. 2015 BWF( 1/ 0)


93
Gustafson, John L. The end of error : unum computing / John L. Gustafson. 2015 BWF( 1/ 1)


94
Kelleher, John D. (1974- ). Autor Fundamentals of machine learning for predictive data analytics : algorithms, worked examples, and case studies / John D. Kelleher, Brian Mac Namee, Aoife D’Arcy . 2015 BWF( 1/ 1)


95
Mittelbach, Frank. Autor The LaTeX companion / Frank Mittelbach, Michel Goossens ; with Johannes Braams, David Carlisle, and Chris Rowley ; and contributions by Christine Detig and Joachim Schrod. 2015 BWF( 1/ 1)


96
Monk, Simon. Arduino dla początkujących : kolejny krok / Simon Monk ; [tłumaczenie Konrad Matuk]. 2015 BWF( 1/ 0)


97
Monk, Simon. Arduino : 36 projektów dla pasjonatów elektroniki / Simon Monk ; [tłumaczenie Konrad Matuk]. 2015 BWF( 1/ 0)


98
Parisi, Tony. Aplikacje 3D : przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 / Tony Parisi ; [tł. Łukasz Piwko]. 2015 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)


99
Sawerwain, Marek (1976- ).. Informatyka kwantowa : wybrane obwody i algorytmy / Marek Sawerwain, Joanna Wiśniewska. 2015 BWF( 1/ 0)


No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę:



Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia w latach 2020-2021
realizuje zadanie "Rekordy analityczne podlaskich wydawnictw naukowych (1944-2020) - kontynuacja"
dofinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu
Społeczna Odpowiedzialność Nauki - Wsparcie dla bibliotek naukowych (umowa nr SONB/SP/462994/2020).
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa WyĹĽszego