Informujemy, że od dnia 11 marca 2025 r. wszystkie książki wydane do 1939 r. z zasobów Biblioteki Humanistyczno Społecznej im. Andrzeja Wyczańskiego (WHS) dostępne są wyłącznie w czytelni Biblioteki Głównej (ul. Ciołkowskiego 1R, kampus Uniwersytetu w Białymstoku).
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "339.138" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 336 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Rajamannar, Raja. Autor Marketing kwantowy : marketing przyszłości dla konsumentów jutra / Raja Rajamannar ; tłumaczenie Tomasz Macios. 2024 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

2
Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Autor Pomiary aktywności mózgu w badaniach neuromarketingowych / Anna Rutkowska. 2024 BG( 1/ 0)

3
Bojakowski, Waldemar. Autor Wspólnota ekspertów : zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu / Waldemar Bojakowski. 2023 BG( 1/ 0)

4
Czarnecka, Wiktoria. Autor Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

5
Kowalska, Magdalena Jolanta. Autor Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

6
Lis, Adam (1982- ). Autor Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

7
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2023 BG( 1/ 0)

8
Zieba, Jack (1948- ). Autor Wydawca Marketing sieciowy : sekret milionerów : jak sekret milionerów generuje 90% dochodów dystrybutorów / Jacek Zięba. 2023 BG( 1/ 0)

9
Jabłoński, Artur (1987- ). Autor Zrozumieć marketing : skuteczne techniki pozyskiwania klientów i wprowadzania produktów lub usług na rynek / Artur Jabłoński, Marek Piasek. 2022 BG( 1/ 0)

10

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

11
Ryciak, Mariusz. Autor Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

12
Siemieniuk, Łukasz. Autor Funkcjonowanie e-commerce w Polsce / Łukasz Siemieniuk, Nina Siemieniuk. 2022 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 6/ 0)
WIL( 2/ 0)

13
Abramek, Edyta. Autor Sieci społecznościowe w gospodarce elektronicznej : teoria i praktyka / Edyta Abramek. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

14
Bucki, Piotr. Autor Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

15
Dworak, Janusz. Autor Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

16
Jones, Robert (1957- ). Autor Branding / Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

17
Kotler, Philip (1931- ). Autor Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. 2021 BG( 1/ 0)

18
Marzec, Krzysztof (informatyka). Autor Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło. 2021 BG( 1/ 0)

19

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

20
Serwański, Tomasz. Autor Marketing kulturowy : społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce / Tomasz Serwański. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

21

Rozwój współczesnych organizacji : wybrane aspekty / pod redakcją Katarzyny Kozioł-Nadolnej ; Uniwersytet Szczeciński. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

22
Lewandowska, Izabela (ekonomia). Autor Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

23

Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

24
Kamiński, Jacek (ekonomia). Autor Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

25
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

26
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2019 BG( 1/ 0)

27
Mazurek, Grzegorz. Autor Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

28
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

29
Skorek, Monika. Autor Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

30

Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

31
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Autor Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

32

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

33
Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

34
Lieb, Rebecca. Autor Content : elementarna cząstka marketingu / Rebecca Lieb i Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

35

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

36
Mitręga, Maciej. Autor Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcja i wybrane obszary zastosowań / Maciej Mitręga. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

37
Radłowski, Grzegorz. Autor Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. 2018 BG( 1/ 0)

38
Stawarz, Barbara. Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

39
Tesławski, Maciej. Autor Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele. 2018 BG( 1/ 0)

40

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu / redakcja naukowa Katarzyna Żyminkowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

41

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2 / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk. 2017 BG( 1/ 0)

42
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). Autor Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych / Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

43
Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka. Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

44

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 1 / redakcja naukowa Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC. 2017 BG( 1/ 0)

45
Chrąchol-Barczyk, Urszula. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych]. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

46

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek. 2017 BG( 1/ 0)

47
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- ).. Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

48
Jaworowicz, Magdalena. Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

49
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie). Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

50
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

51
Mazurkiewicz-Pizło, Anna. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

52
Stępowski, Robert. Video marketing w mediach społecznościowych czyli Kieszenie pełne telewizji / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)

53
Stępowski, Robert. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

54
Wallis, Anna. Autor Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

55

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

56
Bakalarska, Justyna. Marketing wartości / Justyna Bakalarska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

57
Chaffey, Dave (1963- ).. Digital business i e-commerce management : stategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

58
Daniłoś, Magdalena. Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. 2016 BG( 1/ 0)

59
Glińska, Ewa (socjologia). Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

60
Grabowski, Mariusz (prawo). Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego / Mariusz Grabowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

61
Koch, Ewelina. E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

62

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

63

Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

64
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).. Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

65
Wrycza, Joanna. Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : webriting w kulturze / Joanna Wrycza-Bekier. 2016 BG( 1/ 0)

66
Bacior, Michał. Wykorzystanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego / Michał Bacior. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

67
Brańka, Sebastian. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [ 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

68
Czarnecki, Sławomir (1977- ).. Nowa widownia : o promocji w kulturze / Sławomir Czarnecki. 2015 BG( 1/ 0)

69

Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

70
Jaworowicz, Magdalena. Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej / Magdalena Jaworowicz. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

71
Jeffery, Mark (1965- ).. Marketing analityczny : 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer / Mark Jeffery ; [tł. Bartosz Sałbut]. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

72
Krzyżanowska-Celmer, Magdalena. Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu / Magdalena Krzyżanowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

73
Łodziana-Grabowska, Joanna. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

74
Malinowska, Mirosława. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej / Mirosława Malinowska. 2015 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

75
Pazio, Nemezjusz Mateusz. Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

76
Szczepański, Jarosław (marketing). Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

77

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce / redakcja naukowa Teresa Taranko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

78
Taranko, Teresa. Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

79
Turner, Jamie (1961- ). Autor Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

80
Zieba, Jack (1948- ). Autor Your first million in network marketing : the four secrets to becoming a diamond faster / Jack Zieba. 2015 BG( 1/ 0)

81
Bhargava, Rohit. Bez osobowości : dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują / Rohit Bhargava ; przedm. Guy Kawasaki, [przeł. Ewa Hałkowska - Atominium, Biuro Tłumaczeń Sp 2014 BG( 1/ 0)

82
Cendrowska, Barbara. E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

83
Czaplicka, Monika. Autor Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. 2014 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

84
Dyczkowska, Joanna. Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

85
Fidelman, Mark. Socialized! : w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową - biznes społecznościowy / Mark Fidelman. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

86

Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka / red. nauk. Krzysztof Fonfara ; aut. Krzysztof Fonfara [et. al.]. 2014 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 2/ 1)

87
Fonfara, Krzysztof. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw / Krzysztof Fonfara. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

88

Produkt i promocja w koncepcji marketingowej / Wojciech Kozłowski [et al.]. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

89

E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

90

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implem 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

91
Mitręga, Maciej. Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. 2014 BG( 1/ 0)

92

Współczesne problemy zarządzania i marketingu / redakcja naukowa Roman Niestrój ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. 2014 BG( 1/ 0)

93

Metody zarządzania marketingowego / red. nauk. Jacek Otto, Łukasz Sułkowski. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

94
Trojanowski, Tomasz. Podstawy marketingu międzynarodowego / Tomasz Trojanowski ; Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. 2014 BG( 1/ 0)

95
Woźniczka, Jarosław (1964- ).. Zarządzanie marketingiem / Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

96
Zastrożna, Martyna. Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. 2014 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

97
Anderson, James C. (1953- ).. Sprzedawcy wartości : zarządzanie wartością oferty handlowej / James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus ; przełoż. Grzegorz Łuczkiewicz. 2013 BG( 1/ 0)

98
Bęben, Robert. Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym / Robert Bęben. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

99

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu / red. nauk. Monika Boguszewicz-Kreft. 2013 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: