System Aleph został zastąpiony katalogiem Koha, dostępnym pod adresem: https://katalog.uwb.edu.pl
 
Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "339.1"; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 519 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Rajamannar, Raja. Autor Marketing kwantowy : marketing przyszłości dla konsumentów jutra / Raja Rajamannar ; tłumaczenie Tomasz Macios. 2024 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

2
Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Autor Pomiary aktywności mózgu w badaniach neuromarketingowych / Anna Rutkowska. 2024 BG( 1/ 0)

3
Skurewicz, Juliusz (1949- ). Autor Historia handlu morskiego / Juliusz Skurewicz. 2024 BG( 1/ 0)

4
Bojakowski, Waldemar. Autor Wspólnota ekspertów : zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu / Waldemar Bojakowski. 2023 BG( 1/ 0)

5
Czarnecka, Wiktoria. Autor Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

6
Kowalska, Magdalena Jolanta. Autor Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

7
Lis, Adam (1982- ). Autor Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

8
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2023 BG( 1/ 0)

9
Zieba, Jack (1948- ). Autor Wydawca Marketing sieciowy : sekret milionerów : jak sekret milionerów generuje 90% dochodów dystrybutorów / Jacek Zięba. 2023 BG( 1/ 0)

10
Jabłoński, Artur (1987- ). Autor Zrozumieć marketing : skuteczne techniki pozyskiwania klientów i wprowadzania produktów lub usług na rynek / Artur Jabłoński, Marek Piasek. 2022 BG( 1/ 0)

11

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

12
Ryciak, Mariusz. Autor Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

13
Siemieniuk, Łukasz. Autor Funkcjonowanie e-commerce w Polsce / Łukasz Siemieniuk, Nina Siemieniuk. 2022 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 6/ 0)
WIL( 2/ 0)

14
Abramek, Edyta. Autor Sieci społecznościowe w gospodarce elektronicznej : teoria i praktyka / Edyta Abramek. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

15
Bucki, Piotr. Autor Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

16
Dworak, Janusz. Autor Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

17
Jones, Robert (1957- ). Autor Branding / Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

18
Kotler, Philip (1931- ). Autor Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. 2021 BG( 1/ 0)

19
Marzec, Krzysztof (informatyka). Autor Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło. 2021 BG( 1/ 0)

20

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

21
Serwański, Tomasz. Autor Marketing kulturowy : społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce / Tomasz Serwański. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

22
Szymańska, Anna (zarządzanie). Autor Place targowe i centra handlowe : dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce / Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

23
Wardin, Dawid. Autor Stawka to za mało : praca z rynkiem w transporcie i spedycji / Dawid Wardin. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

24
Ziółkowska, Marta Joanna (1979- ). Autor Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

25

Rozwój współczesnych organizacji : wybrane aspekty / pod redakcją Katarzyny Kozioł-Nadolnej ; Uniwersytet Szczeciński. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

26
Lewandowska, Izabela (ekonomia). Autor Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

27
Zalewska-Bochenko, Agnieszka. Autor Wybrane aspekty gospodarki elektronicznej w Polsce / Agnieszka Zalewska-Bochenko. 2020 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 10/ 0)
WIL( 2/ 0)

28

Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

29
Kamiński, Jacek (ekonomia). Autor Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

30
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

31
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2019 BG( 1/ 0)

32
Mazurek, Grzegorz. Autor Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

33
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

34
Skąpska, Elżbieta. Autor Racjonalność gospodarowania : perspektywa usług / Elżbieta Skąpska. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

35
Skorek, Monika. Autor Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

36
Smużniak, Mirosław. Autor E-commerce na platformach ofertowych : Allegro, eBay, Amazon / Mirosław Smużniak, Mateusz Bienias. 2019 BG( 1/ 0)

37

Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

38
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Autor Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

39

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

40
Grynia, Alina (1959- ). Autor Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Litwy po przystąpieniu do Unii Europejskiej : osiągnięcia i postulowane kierunki zmian / Alina Grynia. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)
WIL( 2/ 0)
CDE( 1/ 0)

41
Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

42
Lieb, Rebecca. Autor Content : elementarna cząstka marketingu / Rebecca Lieb i Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

43

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

44
Mitręga, Maciej. Autor Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcja i wybrane obszary zastosowań / Maciej Mitręga. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

45
Radłowski, Grzegorz. Autor Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. 2018 BG( 1/ 0)

46
Sawicki, Łukasz (ekonomia). Autor Rynek dzieł sztuki : podejście inwestycyjne i behawioralne / Łukasz Sawicki, Krzysztof Borowski. 2018 BG( 1/ 0)

47
Stawarz, Barbara. Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

48
Tesławski, Maciej. Autor Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele. 2018 BG( 1/ 0)

49
Włodarczyk, Bogdan (ekonomia). Autor Rynek surowców a ryzyko bankowe : (w ujęciu ryzyka rynkowego i kredytowego) / Bogdan Włodarczyk. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

50

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu / redakcja naukowa Katarzyna Żyminkowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

51

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2 / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk. 2017 BG( 1/ 0)

52
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). Autor Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych / Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

53
Bilewicz, Aleksandra (1984- ). Autor Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 1 / Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

54

Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 2, Wybór źródeł / redakcja naukowa Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

55
Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka. Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

56

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 1 / redakcja naukowa Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC. 2017 BG( 1/ 0)

57
Chrąchol-Barczyk, Urszula. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych]. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

58

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek. 2017 BG( 1/ 0)

59
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- ).. Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

60
Jaworowicz, Magdalena. Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

61
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie). Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

62
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

63
Mazurkiewicz-Pizło, Anna. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

64
Skorupska, Justyna. E-commerce : strategia - zarządzanie - finanse / Justyna Skorupska. 2017 BG( 1/ 0)

65
Stępowski, Robert. Video marketing w mediach społecznościowych czyli Kieszenie pełne telewizji / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)

66
Stępowski, Robert. Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

67
Wallis, Anna. Autor Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

68

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

69
Bakalarska, Justyna. Marketing wartości / Justyna Bakalarska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

70
Chaffey, Dave (1963- ).. Digital business i e-commerce management : stategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

71
Cyrson, Edward Franciszek. Trzy dekady handlu : kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka / Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

72
Daniłoś, Magdalena. Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. 2016 BG( 1/ 0)

73
Gałązkiewicz, Igor. Art branding / Igor Gałązkiewicz. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

74
Glińska, Ewa (socjologia). Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

75
Grabowski, Mariusz (prawo). Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego / Mariusz Grabowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

76
Koch, Ewelina. E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

77
Konopielko, Łukasz. Handel elektroniczny : ewolucja i perspektywy / Łukasz Konopielko, Michał Wołoszyn, Jacek Wytrębowicz. 2016 BG( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

78
Malinowski, Dariusz. Gospodarka rynkowa : podstawowe kategorie analizy i mechanizmy funkcjonowania / Dariusz Malinowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

79
Marciniak, Łukasz Tomasz. Bazary : kooperacja czy konkurencja? / Łukasz T. Marciniak. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

80

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

81

Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur]. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

82
Nieradka-Bernaciak, Monika. Przedsiębiorca w internecie : [kompendium] / Monika Nieradka-Bernaciak, Joanna Rodek-Kietlińska. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

83
Pływaczewski, Wiesław. Nielegalny rynek chronionych gatunków dzikiej fauny i flory : geneza, przejawy, przeciwdziałanie / Wiesław Pływaczewski. 2016 BG( 1/ 0)
BWP( 2/ 0)

84

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym / redakcja naukowa: Konrad Raczkowski, Sylwia Wojciechowska-Filipek. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

85
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).. Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. 2016 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

86
Wrycza, Joanna. Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w Internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców : webriting w kulturze / Joanna Wrycza-Bekier. 2016 BG( 1/ 0)

87
Wyszkowska-Kuna, Joanna. Usługi biznesowe oparte na wiedzy : wpływ na konkurencyjność gospodarki na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej / Joanna Wyszkowska-Kuna. 2016 BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

88
Ziółkowska, Marta Joanna (1979- ).. Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. 2016 BG( 1/ 0)

89
Bacior, Michał. Wykorzystanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego / Michał Bacior. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

90
Biernat, Kamil. Prawo w e-biznesie / Kamil Biernat, Konrad Cioczek, Maciej Dutko, Dominik Homa, Marek Niedźwiedź, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paulina Trzeciak ; pod redakcją Macieja Dutko. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

91
Brańka, Sebastian. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [ 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

92
Czarnecki, Sławomir (1977- ).. Nowa widownia : o promocji w kulturze / Sławomir Czarnecki. 2015 BG( 1/ 0)

93

Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

94
Grzybek, Dariusz (1970- ).. Handel i pokój : geneza i ewolucja liberalnego pacyfizmu / Dariusz Grzybek. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

95
Jaworowicz, Magdalena. Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej / Magdalena Jaworowicz. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

96
Jeffery, Mark (1965- ).. Marketing analityczny : 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer / Mark Jeffery ; [tł. Bartosz Sałbut]. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

97
Kauf, Sabina. Autor Badania rynkowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

98
Krzyżanowska-Celmer, Magdalena. Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu / Magdalena Krzyżanowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

99
Łodziana-Grabowska, Joanna. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska. 2015 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę:
Szukany plik nie został znaleziony na serwerze.
Proszę skontaktować się z administratorem bazy i
poinformować go o tym problemie