Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "339" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 1161 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Skawińska, Eulalia (1943- ). Autor Ewolucja międzynarodowych stosunków gospodarczych w XXI wieku / Eulalia Skawińska, Anna Niewiadomska, Piotr Kułyk. 2024 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

2
Skurewicz, Juliusz (1949- ). Autor Historia handlu morskiego / Juliusz Skurewicz. 2024 BG( 1/ 0)

3
Tkaczyński, Jan Wiktor (1960- ). Autor ASEAN : odwzorowanie Unii Europejskiej w Azji Południowo-Wschodniej? / Jan Wiktor Tkaczyński. 2024 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

4
Bojakowski, Waldemar. Autor Wspólnota ekspertów : zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu / Waldemar Bojakowski. 2023 BG( 1/ 0)

5
Czarnecka, Wiktoria. Autor Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

6
Kowalska, Magdalena Jolanta. Autor Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

7
Lis, Adam (1982- ). Autor Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

8
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2023 BG( 1/ 0)

9
Piekutowska, Agnieszka Marta (1981- ). Autor Współczesny protekcjonizm w międzynarodowym handlu towarami / Agnieszka Piekutowska. 2023 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 6/ 1)

10
Radomska, Ewa (stosunki międzynarodowe). Autor Unia Europejska i Chiny wobec zagranicznych inwestycji bezpośrednich : trendy - wyzwania - perspektywy / Ewa Radomska. 2023 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

11
Zieba, Jack (1948- ). Autor Wydawca Marketing sieciowy : sekret milionerów : jak sekret milionerów generuje 90% dochodów dystrybutorów / Jacek Zięba. 2023 BG( 1/ 0)

12

Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej w XXI w. / redakcja naukowa Małgorzata Fronczek, Rafał Świtała. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

13

Handel i finanse międzynarodowe : w świetle wyzwań XXI wieku / redakcja naukowa: Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak. 2022 BG( 1/ 0)

14
Jabłoński, Artur (1987- ). Autor Zrozumieć marketing : skuteczne techniki pozyskiwania klientów i wprowadzania produktów lub usług na rynek / Artur Jabłoński, Marek Piasek. 2022 BG( 1/ 0)

15
Lisiakiewicz, Rafał. Autor Asymetryczna współzależność : relacje handlowe Rosji z Polską na tle roli czynników gospodarczych w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej / Rafał Lisiakiewicz. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

16

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

17

Podmioty gospodarki światowej wobec pandemii COVID-19 / redakcja naukowa Iwona Pawlas, Anna Czech. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

18
Ryciak, Mariusz. Autor Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

19
Siemieniuk, Łukasz. Autor Funkcjonowanie e-commerce w Polsce / Łukasz Siemieniuk, Nina Siemieniuk. 2022 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 6/ 0)

20
Waligóra, Kamil. Autor Polityka handlowa krajów BRIC i jej implikacje dla międzynarodowego handlu towarowego / Kamil Waligóra. 2022 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 6/ 0)

21
Abramek, Edyta. Autor Sieci społecznościowe w gospodarce elektronicznej : teoria i praktyka / Edyta Abramek. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

22

Internacjonalne relacje we współczesnym świecie / redakcja naukowa Maria Balcerowicz-Szkutnik, Anna Sączewska-Piotrowska. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

23
Bucki, Piotr. Autor Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

24
Budnikowski, Adam (1948- ). Autor Ekonomia międzynarodowa / Adam Budnikowski. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 5/ 4)

25
Dworak, Janusz. Autor Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

26

Podmioty i powiązania w gospodarce światowej w obliczu pandemii COVID-19 / redakcja naukowa Małgorzata Dziembała, Sylwia Talar. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

27
Grabowiecki, Jerzy. Autor Procesy integracyjne w gospodarce światowej : obszar byłego Związku Radzieckiego / Jerzy Grabowiecki, Monika Fiedorczuk. 2021 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 6/ 0)

28
Jones, Robert (1957- ). Autor Branding / Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

29
Kotler, Philip (1931- ). Autor Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. 2021 BG( 1/ 0)

30
Marzec, Krzysztof (informatyka). Autor Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło. 2021 BG( 1/ 0)

31
Matera, Rafał (1972- ). Autor Gospodarka światowa : geneza i ewolucja do czasów pandemii / Rafał Matera, Janusz Skodlarski. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

32

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

33
Serwański, Tomasz. Autor Marketing kulturowy : społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce / Tomasz Serwański. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

34
Stasiak, Jacek. Autor Inflow and activity of foreign capital in Poland / Jacek Stasiak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

35
Szymańska, Anna (zarządzanie). Autor Place targowe i centra handlowe : dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce / Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

36
Wardin, Dawid. Autor Stawka to za mało : praca z rynkiem w transporcie i spedycji / Dawid Wardin. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

37

Bitcoin, blockchain, rynki surowcowe / Robert Wojciech Włodarczyk, Justyna Tomala, Magdalena Sikorska. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

38
Ziółkowska, Marta Joanna (1979- ). Autor Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. 2021 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)

39

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw : historie opowiedziane z pasją / redakcja naukowa Mariola Ciszewska-Mlinarič. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

40
Grabowiecki, Jerzy. Autor Procesy integracyjne w gospodarce światowej : Unia Europejska / Jerzy Grabowiecki, Agnieszka Piekutowska. 2020 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 10/ 0)

41

Rozwój współczesnych organizacji : wybrane aspekty / pod redakcją Katarzyny Kozioł-Nadolnej ; Uniwersytet Szczeciński. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

42
Lewandowska, Izabela (ekonomia). Autor Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. 2020 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

43
Zalewska-Bochenko, Agnieszka. Autor Wybrane aspekty gospodarki elektronicznej w Polsce / Agnieszka Zalewska-Bochenko. 2020 BG( 3/ 0)
BWEiZ( 10/ 0)
WIL( 1/ 0)

44

Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

45
Frątczak-Müller, Joanna. Autor Euroregion : od partnerstwa do sieci współpracy transgranicznej / Joanna Frątczak-Müller, Anna Mielczarek-Żejmo. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

46
Kamiński, Jacek (ekonomia). Autor Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

47
Kongres Mediewistów Polskich (5 ; 2015 ; Rzeszów). Pogranicza w polskich badaniach mediewistycznych / pod redakcją Andrzeja Janeczka, Michała Parczewskiego, Michała Dzika. 2019 BG( 1/ 0)

48
Kucia, Michał. Autor Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa / Michał Kucia. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

49
Marczak, Mirosław (turystyka). Autor Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. 2019 BG( 1/ 0)

50
Mazurek, Grzegorz. Autor Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

51
Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

52
Skąpska, Elżbieta. Autor Racjonalność gospodarowania : perspektywa usług / Elżbieta Skąpska. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

53
Skorek, Monika. Autor Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

54
Smużniak, Mirosław. Autor E-commerce na platformach ofertowych : Allegro, eBay, Amazon / Mirosław Smużniak, Mateusz Bienias. 2019 BG( 1/ 0)

55
Żuk, Andrzej. Autor Europejskie programy współpracy transgranicznej na granicach Polski a koncepcja regionu transgranicznego / Andrzej Jakub Żuk. 2019 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

56

Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

57
Antczak, Barbara (nauki ekonomiczne). Autor Nowoczesne metody komunikacji w marketingu i public relations / Barbara Antczak, Anna Antczak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

58

Europa Karpat : dziedzictwo i przyszłość / redaktor prowadzący Katarzyna Chrzanowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

59

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

60
Grodzicki, Maciej Jan. Autor Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej : Grupa Wyszehradzka w globalnych łańcuchach wartości / Maciej J. Grodzicki. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

61
Grynia, Alina (1959- ). Autor Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Litwy po przystąpieniu do Unii Europejskiej : osiągnięcia i postulowane kierunki zmian / Alina Grynia. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 3/ 0)
WIL( 2/ 0)
CDE( 1/ 0)

62
Jakóbowski, Jakub. Autor Kolejowy jedwabny szlak : połączenia kolejowe UE-Chiny : uwarunkowania, aktorzy, interesy / Jakub Jakóbowski, Konrad Popławski, Marcin Kaczmarski. 2018 BG( 1/ 0)

63
Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

64

Obsługa celna w transporcie międzynarodowym : uwarunkowania i wyzwania XXI wieku / redakcja naukowa Izabella Tymińska, Jacek Kurowski ; autorzy: Jacek Kurowski [i 16 pozostałych] ; Akademia Sz 2018 CDE( 1/ 0)

65
Lieb, Rebecca. Autor Content : elementarna cząstka marketingu / Rebecca Lieb i Jaimy Szymanski ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

66
Matuszak, Sławomir. Autor W poszukiwaniu nowych szlaków : handel zagraniczny Ukrainy po rewolucji godności / Sławomir Matuszak. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

67

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzeg 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

68
Mitręga, Maciej. Autor Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcja i wybrane obszary zastosowań / Maciej Mitręga. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

69
Mitręga-Niestrój, Krystyna. Autor Integracja regionalna w Afryce : aspekty gospodarcze i finansowe / Krystyna Mitręga-Niestrój, Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

70
Nyka, Maciej. Autor Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko : studium z prawa międzynarodowego / Maciej Nyka. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)

71

Zarządzanie funduszami europejskimi w Polsce / Małgorzata Sikora-Gaca, Michał Piechowicz, Marcin Kleinowski. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
CDE( 1/ 0)

72
Radłowski, Grzegorz. Autor Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. 2018 BG( 1/ 0)

73
Sawicki, Łukasz (ekonomia). Autor Rynek dzieł sztuki : podejście inwestycyjne i behawioralne / Łukasz Sawicki, Krzysztof Borowski. 2018 BG( 1/ 0)

74
Skawińska, Eulalia (1943- ). Autor Międzynarodowe stosunki gospodarcze w XXI wieku : poszukiwanie równowagi / Eulalia Skawińska, Piotr Kułyk, Anna Niewiadomska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
WHS( 1/ 0)

75
Stawarz, Barbara. Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

76
Szymański, Piotr (nauki o bezpieczeństwie). Autor Z Rosją za miedzą : polityka bezpieczeństwa Finlandii / Piotr Szymański. 2018 BG( 1/ 0)

77
Tesławski, Maciej. Autor Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele. 2018 BG( 1/ 0)

78
Włodarczyk, Bogdan (ekonomia). Autor Rynek surowców a ryzyko bankowe : (w ujęciu ryzyka rynkowego i kredytowego) / Bogdan Włodarczyk. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)

79
Zielińska-Szczepkowska, Joanna. Autor Turystyka transgraniczna : wybrane aspekty / Joanna Zielińska-Szczepkowska, Izabela Zabielska, Roman Kisiel. 2018 BG( 2/ 0)

80

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu / redakcja naukowa Katarzyna Żyminkowska. 2018 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

81

Taryfa celna unijna : zawiera : stawki celne konwencyjne, stawki celne zawieszone, stawki celne w kontyngentach WTO, stawki celne w kontyngentach gospodarczych - autonomicznych, stawki podatku Vat 2018 CDE( 1/ 0)

82

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 2 / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk. 2017 BG( 1/ 0)

83
Aleksander, Małgorzata. Umowa o dofinansowanie unijne : sprawdź, co musisz o niej wiedzieć, zanim ją podpiszesz / [autorzy Małgorzata Aleksander, Weronika Burman, Anna Nejfeld, Małgorzata Nejfeld, Marek Dominik Peda 2017 CDE( 1/ 0)

84
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). Autor Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych / Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

85
Bilewicz, Aleksandra (1984- ). Autor Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 1 / Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

86

Społem 1906-1939 : idea, ludzie, organizacja. T. 2, Wybór źródeł / redakcja naukowa Aleksandra Bilewicz. 2017 BG( 1/ 0)

87
Budnikowski, Adam (1948- ).. Ekonomia międzynarodowa / Adam Budnikowski. 2017 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 2/ 0)
WIL( 2/ 0)

88
Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka. Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

89

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 1 / redakcja naukowa Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC. 2017 BG( 1/ 0)

90
Chrąchol-Barczyk, Urszula. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych]. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

91

Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek. 2017 BG( 1/ 0)

92
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- ).. Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

93
Groszkowski, Jakub. Sąsiad odkrywany na nowo : stosunki Czech, Słowacji i Węgier z Ukrainą / Jakub Groszkowski, Tadeusz Iwański, Andrzej Sadecki ; współpraca Tomasz Dąborowski. 2017 BG( 1/ 0)

94
Jaworowicz, Magdalena. Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

95
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie). Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

96
Kałka, Marzenna. Procedury celne w Unijnym Kodeksie Celnym : praktyczne vademecum / Marzenna Kałka. 2017 CDE( 1/ 0)

97
Kapusta, Piotr (ekonomia). Polsko-angielski słownik handlu zagranicznego i prawa celnego Unii Europejskiej / Piotr Kapusta. 2017 CDE( 1/ 0)

98
Kołodziejczyk, Hanna (finanse). Kurs walutowy : kryzys i polityka monetarna / Hanna Kołodziejczyk. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)

99
Kotler, Philip (1931- ).. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. 2017 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 1)

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: