Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


Wyniki dla Wolny dostęp= "004.8/.9" ADJ; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 99 z 106 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
De Byl, Penny. Autor Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej : tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi / Penny de Byl ; przekład: Anna Mizerska. 2024 BWF( 1/ 0)

2
Husbands, Philip. Autor Roboty : co każdy powinien wiedzieć / Phil Husbands ; przekład Wojciech Fenrich. 2023 BWF( 1/ 0)

3
Osiński, Jędrzej. Autor Przebiegłe maszyny : twój podręczny przewodnik po świecie sztucznej inteligencji / Jędrzej Osiński ; tłumaczenie : Agnieszka Adamczyk-Karwowska. 2023 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

4
Wallach Kloski, Liza. Autor Druk 3D : praktyczny przewodnik po sprzęcie, oprogramowaniu i usługach / Liza Wallach Kloski, Nick Kloski ; przekład Piotr Cieślak. 2022 BWF( 1/ 0)

5
Halpern, Jared. Autor Jak pisać świetne gry 2D w Unity : niezależne programowanie w języku C# / Jared Halpern ; przekład: Andrzej Watrak. 2021 BWF( 1/ 0)

6
Sweigart, Al. Autor Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / Al Sweigart ; [przekład Witkom Witold Sikorski: Maciej Baranowski i Witold Sikorski]. 2021 BWF( 1/ 0)

7
Błaszczyk, Tomasz. Autor Tworzenie gier dla początkujących 3D / Tomasz Błaszczyk. 2020 BWF( 1/ 0)

8
Nystrom, Robert. Autor Programowanie gier : wzorce / Robert Nystrom ; przekład Wojciech Fenrich, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski. 2020 BWF( 1/ 0)

9
Pianta, Krzysztof. Autor {Code with me} : zostań game developerem / Krzysztof Pianta. 2020 BWF( 1/ 0)

10
Przegalińska-Skierowska, Aleksandra (1982- ). Autor Sztuczna inteligencja : nieludzka, arcyludzka / Aleksandra Przegalińska, Paweł Oksanowicz. 2020 BG( 1/ 0)

11
Bond, Jeremy Gibson. Autor Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C# / Jeremy Gibson Bond ; tłumaczenie Jacek Janusz. 2019 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

12
Edmonds, Matt. Autor Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 : budowanie atrakcyjnych gier AAA przy uzyciu UE 4 / Matt Edmonds ; przekład Marek Włodarz. 2019 BWF( 1/ 0)

13
Knaflic, Cole Nussbaumer. Autor Storytelling danych : poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów / Cole Nussbaumer Knaflik ; tłumaczenie Krzysztof Krzyżanowski. 2019 BWF( 3/ 1)

14
Lowe, Doug (1959- ). Autor PowerPoint® 2019 / by Doug Lowe. 2019 BWF( 1/ 0)

15
Felicia, Patrick. Autor Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first game in C# with Unity / Patrick Felicia. 2018 BWF( 1/ 0)

16
Kaehler, Adrian. OpenCV 3 : komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV / Adrian Kaehler, Gary Bradski ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. 2018 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

17
Manning, Jon. Autor Unity. Tworzenie gier mobilnych / Jon Manning, Paris Buttfield-Addison ; tłumaczenie Piotr Rajca. 2018 BWF( 1/ 0)

18
Stemkoski, Lee. Autor Java game development with libGDX / Lee Stemkoski. 2018 BWF( 2/ 0)

19
Cookson, Aram. Unreal Engine w 24 godziny : nauka tworzenia gier / Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler ; [tłumaczenie: Joanna Zatorska]. 2017 BWF( 1/ 0)

20
Francuz, Tomasz. Mikrokontrolery AVR i ARM : sterowanie wyświetlaczami LCD / Tomasz Francuz. 2017 BWF( 1/ 0)

21
Hocking, Joseph. Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie: Robert Górczyński]. 2017 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

22
Lee, Joanna. Unreal Engine : nauka pisania gier dla kreatywnych / Joanna Lee ; [tłumaczenie Łukasz Piwko, Katarzyna Gotlin]. 2017 BWF( 1/ 0)

23
Bunyan, Karl. HTML5 : tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript / Karl Bunyan ; [tłumaczenie: Jakub Hubisz]. 2016 BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)

24
Wright, Richard S. (1965- ).. OpenGL : księga eksperta / Graham Sellers, Richard S. Wright, Nicholas Haemel ; [tłumaczenie Rafał Jońca]. 2016 BWF( 1/ 0)

25
Cook, James (programista). Autor LibGDX game development by example / James Cook. 2015 BWF( 2/ 0)

26
Gajda, Włodzimierz. GIMP : praktyczne projekty / Włodzimierz Gajda. 2015 BWF( 1/ 0)

27
Ganczarski, Janusz. OpenGL : podstawy programowania grafiki 3D / Janusz Ganczarski. 2015 BWF( 1/ 1)

28
Geig, Mike. Unity : przewodnik projektanta gier : 24h do własnej gry! / Mike Geig ; [tłumaczenie Robert Górczyński]. 2015 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

29
Parisi, Tony. Autor Aplikacje 3D : przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 / Tony Parisi ; tłumaczenie Łukasz Piwko. 2015 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

30
Sobiesiak, Karol. Shadery : zaawansowane programowanie w GLSL / Karol Sobiesiak, Piotr Sydow. 2015 BWF( 1/ 0)

31
Thorn, Alan. Praktyczne tworzenie gier Unity i Blender / Alan Thorn ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. 2015 BWF( 1/ 0)

32
France, Anna Kaziunas. Świat druku 3D : przewodnik : kompendium wiedzy o druku 3D / Anna Kaziunas France ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2014 BWF( 1/ 0)

33
Matulewski, Jacek. Grafika 3D czasu rzeczywistego : nowoczesny OpenGL / Jacek Matulewski. 2014 BWF( 1/ 0)

34
Simonds, Ben. Blender : praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu / Ben Simonds ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2014 BWF( 1/ 0)

35
Hammel, Michael J. GIMP : kreatywne techniki dla fotografów i grafików / Michael J. Hammel ; [tł. Zbigniew Waśko]. 2013 BWF( 1/ 0)

36
Ramtal, Dev. Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash / Dev Ramtal, Adrian Dobre ; [tł. Julia Szajkowska.]. 2013 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

37
Sankowski, Dominik (1946- ).. Przetwarzanie i analiza obrazów w systemach przemysłowych : wybrane zastosowania / Dominik Sankowski, Volodymyr Mosorov, Krzysztof Strzecha. 2011 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

38
Stąpor, Katarzyna. Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej / Katarzyna Stąpor. 2011 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

39
Umbaugh, Scott E. Digital image processing and analysis : human and computer vision applications with CVIPtools / Scott E Umbaugh. 2011 BWF( 1/ 0)

40
Domański, Marek (1954- ). Autor Obraz cyfrowy : reprezentacja, kompresja, podstawy przetwarzania : standardy JPEG i MPEG / Marek Domański. 2010 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)

41

Grafika, fizyka, metody numeryczne : symulacje fizyczne z wizualizacją 3D / Jacek Matulewski [et al.]. 2010 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)

42
Burger, Wilhelm (informatyka). Principles of digital image processing : fundamental techniques / Wilhelm Burger, Mark J. Burge. 2009 BWF( 1/ 0)

43
Iwanowski, Marcin. Metody morfologiczne w przetwarzaniu obrazów cyfrowych / Marcin Iwanowski. 2009 BWF( 2/ 0)

44
Tomaszewska-Adamarek, Aleksandra. Inkscape : ćwiczenia praktyczne / Aleksandra Tomaszewska. 2009 BWF( 1/ 0)
BII( 2/ 0)

45
Ganczarski, Janusz. OpenGL w praktyce / Janusz Ganczarski. 2008 BWF( 1/ 0)

46
Malina, Witold. Cyfrowe przetwarzanie obrazów / Witold Malina, Maciej Smiatacz. 2008 BWF( 2/ 0)

47
Jankowski, Michał (1947- ). Autor Elementy grafiki komputerowej / Michał Jankowski. 2006 BG( 1/ 0)
BWP( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)
BII( 4/ 0)

48
Nieniewski, Mariusz. Segmentacja obrazów cyfrowych : metody segmentacji wododziałowej / Mariusz Nieniewski. 2005 BWF( 2/ 0)

49
Rutkowski, Leszek. Metody i techniki sztucznej inteligencji : inteligencja obliczeniowa / Leszek Rutkowski. 2005 BWF( 1/ 0)
WIL( 1/ 0)
BII( 4/ 0)

50
Rutledge, Matt. PHP programowanie gier / Matt Rutledge ; przekł. z jęz. ang. Maciej Baranowski. 2005 BWF( 1/ 0)

51
Wright, Richard S. (1965- ). Autor OpenGL : księga eksperta / Richard S. Wright jr., Benjamin Lipchak ; tłumaczenie: Wojciech Moch, Rafał Jońca, Marek Pętlicki. 2005 BWF( 1/ 0)

52
Kasperski, Marek Jan. Sztuczna inteligencja / Marek Jan Kasperski. 2003 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

53

New constructions in cellular automata / ed. David Griffeath, Cristopher Moore. 2003 BWF( 1/ 0)

54
Malina, Witold. Podstawy cyfrowego przetwarzania obrazów / Witold Malina, Sergey Ablameyko, Waldemar Pawlak. 2002 BWF( 3/ 0)
BII( 3/ 0)

55
Matyka, Maciej. Symulacje komputerowe w fizyce / Maciej Matyka. 2002 BWF( 3/ 0)
BII( 1/ 0)

56
Wolfram, Stephen (1959- ).. A new kind of science / Stephen Wolfram. 2002 BHU( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

57
Adamczewski, Piotr. Zintegrowane systemy informatyczne w praktyce / Piotr Adamczewski. 2000 BWF( 1/ 0)

58
Kinzel, Wolfgang (1949- ).. Physics by computer : programming physical problems using Mathematica and C / Wolfgang Kinzel, Georg Reents ; transl. by Martin Clajus and Beverly Freeland-Clajus. 1998 BWF( 1/ 0)

59
Flasiński, Mariusz (1960- ).. Wstęp do analitycznych metod projektowania systemów informatycznych / Mariusz Flasiński. 1997 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

60
Heermann, Dieter W. Podstawy symulacji komputerowych w fizyce / Dieter W. Heermann ; tł. Antoni Adamczyk. 1997 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

61
Elliott, Steven D. (1960- ).. 3D Studio : wersja 4.0 / [Steven D. Elliott, Phillip L. Miller ; tł. Joanna i Maciej Pasek]. 1996 BWF( 1/ 0)

62
Lammers, Jim. 3D Studio dla początkujących / Jim Lammers, Michael Todd Peterson ; tł. Władysław Szymczyk. 1996 BWF( 1/ 0)

63
Wells, Lisa K. The LabVIEW student edition : user’s guide / Lisa K. Wells. 1995 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

64
Buciak, Michał. Poznaję Corel DRAW 5.0 / Michał Buciak. 1994 BWF( 1/ 0)

65
Murray, Katherine (1961- ).. Grafika komputerowa - samouczek / Kathy Murray ; [tł. z ang.]. 1993 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

66

Statistical physics, automata networks and dynamical systems / ed. by Eric Goles, Servet Martinez. 1992 BWF( 1/ 0)

67
Oliver, Dick. Fractal vision: put fractals to work for you / Dick Oliver. 1992 BG( 1/ 0)

68
Zydorowicz, Tomasz. CorelDRAW 3.0. T. 1 / Tomasz Zydorowicz, Tomasz Mazur. 1992 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

69
Safinowski, Grzegorz. smArtwork / Grzegorz Safinowski. 1991 BWF( 1/ 0)
BIC( 1/ 0)

70
Jankowski, Michał (1947- ).. Elementy grafiki komputerowej / Michał Jankowski. 1990 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

71
Lansdown, John. Grafika komputerowa / John Lansdown ; z jęz. ang. przeł. Jan Zabrodzki, Marian Łakomy. 1990 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

72
Doty, David. Programmer’s guide to the Hercules graphics cards / David B. Doty ; foreword by Kevin Jenkins ; programming examples by Kenneth P. Leo. 1988 BWF( 1/ 0)

73

Optičeskaâ i cifrovaâ obrabotka izobraženij : sbornik naučnyh trudov / otv. red.: S. B. Gurevič, V. K. Sokolov ; Akademiâ Nauk SSSR. Otdelenie Obŝej Fiziki i Astronomii. Naučnyj Sovet po 1988 BWF( 1/ 0)

74
Hearn, Donald (1933- ). Autor Grafika mikrokomputerowa : metody i zastosowania / Donald Hearn, M. Pauline Baker ; z języka angielskiego przełożyli Marian Łakomy, Jan Zabrodzki. 1988 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM( 2/ 0)

75
Łuczak, Zygmunt. Infrastruktury komputeryzacji : serwis informatyczny w przyszłości / Zygmunt Łuczak. 1988 BG( 2/ 0)
BWF( 1/ 0)

76
Moszkowicz, Mieczysław. Ekonomiczne problemy komputeryzacji / Mieczysław Moszkowicz. 1988 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

77
Nowakowski, Antoni (1944-2020).. Mikrokomputery biurowe / Antoni Nowakowski. 1988 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

78
Adamowicz, Aleksander. Unifikacja organizacji projektowania systemów informatycznych / Aleksander Adamowicz, Stanisław Dąbrowa, Stanisław Szklarzewicz. 1987 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

79
Kisielnicki, Jerzy (1939- ).. Informatyka dla reformy / Jerzy Kisielnicki. 1987 BWP( 2/ 0)
BIM2( 1/ 0)

80
Inmon, William H. (1945- ).. Information systems architecture : a system developer’s primer / W. H. Inmon. 1986 BWF( 1/ 0)

81
Mätzel, Klaus. Formelmanipulation mit dem Computer : Systeme und Algorithmen / von Klaus Matzel und Klaus Nehrkorn. 1985 BWF( 1/ 0)

82

Podstawy systemów informatycznych : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Bromirskiego ; autorzy: Jerzy Bromirski, Krystyna Koleśnik, Elżbieta Kosmulska-Bochenek, Kazimierz Kowalski, Ryszard P 1982 BG( 1/ 0)
BWF( 2/ 0)
BIM( 2/ 0)
BII( 1/ 0)

83

Informatyka : poradnik dla ekonomistów : [praca zbiorowa / pod red. Elżbiety Niedzielskiej ; aut.: Jerzy Chełchowski et al.]. 1982 BG( 1/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

84
Fishman, George S. Autor Symulacja komputerowa : pojęcia i metody / George S. Fishman ; tłumaczyli Stanisława Bartosiewicz, Jerzy Jakubczyc. 1981 BG( 2/ 0)
BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

85
Grenander, Ulf (1923-2016).. Analiz obrazov / U. Grenander ; per z ang. I. Gureviča ; pod red. Û. Žuravleva. 1981 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)

86
Grenander, Ulf (1923-2016).. Sintez obrazov / U. Grenander ; per z ang. I. Gureviča, T. Dadaševa ; pod red. Û. Žuravleva. 1979 BWF( 1/ 0)

87
Cvetkov, Viktor Dmitrievič (1931-2008). Autor System automatyzacji projektowania procesów technologicznych / W. D. Cwietkow ; z języka rosyjskiego tłumaczył Henryk Potrzebowski. 1978 BWF( 1/ 0)
BWF2( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

88
Jakubowski, Romuald. Projektowanie dokumentacji systemów przetwarzania danych w warunkach ich automatyzacji / Romuald Jakubowski. 1978 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

89
Tou, Julius T. (1926- ).. Principy raspoznavaniâ obrazov / Dž. Tu, R. Gonsales ; perev. s angl. I. B. Gureviča ; pod red. Û. I. Žuravleva. 1978 BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

90
Fu, King Sun (1930- ).. Strukturnye metody v raspoznavanii obrazov / K. Fu ; perevod s anglijskogo N. V. Zavališina, S. V. Petrova i R. L. Šejnina ; pod redakciej M. A. Ajzermana. 1977 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM( 1/ 0)

91
Kolbusz, Edward. Autor Wdrażanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwie przemysłowym / Edward Kolbusz, Edward Kram. 1977 BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)

92
Lesz, Mieczysław (1911-1998). Autor Metody symulacyjne : zastosowania techniczno-ekonomiczne / Mieczysław Lesz. 1977 BG( 2/ 0)
BWF( 1/ 0)

93

Zastosowanie komputerów oraz metod statystyki i ekonometrii w zarządzaniu branżą : na przykładzie górnictwa węgla kamiennego : praca zbiorowa / pod redakcją Andrzeja Lisowskiego i Eugenius 1977 BWF( 1/ 0)

94
Niederliński, Antoni (1937-2018). Autor Systemy cyfrowe automatyki przemysłowej. T. 2, Zastosowania / Antoni Niederliński. 1977 BWF( 1/ 0)
BWF2( 1/ 0)
BII( 4/ 0)

95
Niederliński, Antoni (1937-2018). Autor Systemy cyfrowe automatyki przemysłowej. T. 1, Sprzęt i oprogramowanie / Antoni Niederliński. 1977 BWF( 1/ 0)
BWF2( 1/ 0)

96

Informatyka : poradnik dla ekonomistów : praca zbiorowa / pod red. Elżbiety Niedzielskiej ; [aut.: Jerzy Chełchowski et al.]. 1977 BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

97
Babadžanov, Zaharij Gurgenovič. Autor Racional’naâ avtomatizaciâ informacionnyh processov / Z. G. Babadžanov, L. A. Arzumanân ; pod redakciej Û. E. Hodžamirâna. 1976 BWF( 1/ 0)

98
Gackowski, Zbigniew (1929- ). Autor Informatyka w zarządzaniu / Zbigniew Gackowski. 1976 BG( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BIM2( 1/ 0)

99
Grindley, Kit. Autor Skuteczność wykorzystania komputera / Kit Grindley, John Humble ; tłumaczyła z języka angielskiego Janina Bloch-Rowińska. 1976 BG( 2/ 0)
BWEiZ( 1/ 0)
BWF( 1/ 0)
BII( 1/ 0)

No Previous Page Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: