Katal. Centralny UWB
Zaloguj
Moje konto
Preferencje
Bazy
Nowości w katalogu CEN
Pomoc
Bazy Online
Indeksy
Wyszukaj
Lista wyników
Poprzednie wyszukiwania
Moja e-półka
Wykaz działów
Strona Biblioteki
 
  Wybrane rekordy:  Wybrany widok  |  Zapisz/wyślij  |  Utwórz podzestaw  |  Zapisz na serwerze  |  Filtr  
  Cały zestaw:  Zaznacz wszystko  |  Odznacz  |  Waga słów  |  Zawęź  |  Dodaj do Mojej e-półki  |   


N.korporatywna Poprzedni Asynger, Barbara
Bieżący Asyngier-Kozieł, Anna
Następny Asyngier, Roman

Wyniki dla Asyngier-Kozieł, Anna; sortowanie wg roku, potem autora
Opcje sortowania: autora, potem rautora, potem r roku, potem autroku, potem autautora, potem ttytułu, potemtytułu, potemroku, potem tytsygn. potem rokart. potem tyt.
Opcje formatowania :  Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 951 Ustaw format 951 dla zestawu rekordów 952 Ustaw format widok skrócony-tabela dla zestawu rekordów 953 Ustaw format 953 dla zestawu rekordów Widok skrócony-tabela
Rekordy 1 - 4 z 4 (maksymalna ilość wyświetlonych i sortowanych rekordów to 6000)  

 
 
No Previous Page   No Next Page
#
Autor Tytuł Rok wyd. Lokalizacja   [?] Artykuł w: Pełny tekst
1
Asyngier-Kozieł, Anna. Autor Integracyjny wymiar edukacji teatralnej w zajęciach polonistycznych (dawniej i dziś) / Anna Asyngier-Kozieł. 2008 BG( 1/ 0)
BHU( 1/ 0)
BPP( 1/ 0)
Teksty kultury w szkole Strony 257-276
2
Asyngier-Kozieł, Anna. Autor Kultura-edukacja regionalna-media / Anna Asyngier-Kozieł. 2006 BHU( 1/ 0)
BPP( 3/ 0)
Kultura popularna w szkole : pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog Strony 273-286
3
Asyngier-Kozieł, Anna. Autor Sztuka teatralna a wychowanie dziecka = Theatre art in relation to a child’s upbringing / Anna Asyngier-Kozieł. 2000 BG( 32/ 0)
BPP( 10/ 0)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 13 (2000), strony 61-80
4
Asyngier-Kozieł, Anna. Autor Film o sztuce w pracy szkoły / Anna Asyngier. 1997
Sztuka, nauczyciel, uczeń Strony 109-131

No Previous Page No Next Page

Możesz korygować swoje wyszukiwanie:

Wybierz bazę: