Publikacje
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Autor   LinkAugustyn, Anna. Uniwersytet w Białymstoku. Wydział Ekonomii i Finansów.
Tytuł   LinkOn Measuring Place Brand Effectiveness – Between Theoretical Developments And Empirical Findings / Marta Hereźniak, Magdalena Florek, Anna Augustyn
Lokalizacja   LinkEconomics and Sociology. - 2018, Vol. 11, No 2, s. 36-51
Uwagi   Streszcz. ang.
Lokalizacja elektr.    http://www.economics-sociology.eu/files/07_03_506_Herezniak_Florek_Augustyn.pdf Link do publikacji 

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC