Publikacje
 
  Dane użytkownika  |  Wypożyczenia  |  Zamówienia  |  Historia wypożyczeń  |  Przedłuż wszystkie  |  Transakcje finansowe  

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Standard Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Autor   LinkKruk, Marek.. Uniwersytet w Białymstoku. Wydział Ekonomii i Zarządzania.
W:   LinkKontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Grabarski, Jolanta Tkaczyk
Tytuł   LinkPercepcja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywców instytucjonalnych w warunkach niepewności / Marek Kruk
Adres wydawniczy   LinkWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009. - S. 73-79 
Uwagi   Streszcz. ang.

Wybierz format: Standard Karta Katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC